Weer misselijk :(

Ik was de eerste 14 weken ook echt kotsberoerd, nu niet meer, maar ik heb laatst wel 'spontaan' staan overgeven. Ik merk dat dat komt doordat mijn maag in de verdrukking zit. Dus ook brandend maagzuur en als ik teveel eet komt het spontaan omhoog. Wellicht helpt het als je door de dag heen kleine beetjes eet? En ik moet af en toe ook echt uitbuiken, zeker met autorijden zit mijn buik teveel in de weg.

Ik had het gisteravond even gehad, toen lag die kleine zo onmogelijk in mijn buik, dan heb ik gewoon zin om aan de deurpost te gaan hangen om maar ruimte te krijgen boven in mijn buik. Nou ja, hopelijk wordt het beter als het straks gaat indalen...

hey,

ben ook de eerste 16 weken kotsmisselijk geweest, en heb heel veel overgegeven.. daarna ging het heel goed, met af en toe beetje maagzuur... maar nu heb ik af en toe echt last van mijn maag (steken). heb medicijnen gekregen, en die helpen wel redelijk, en verder mag ik van alles niet meer. sowieso niks met koolzuur erin, maar bijvoobreeld ook geen tomaten...

ik merk wel dat ik ook echt snel vol zit! dat ik veel minder eet...

ach, nog maar 6 weken, en dan... :):):)

liefs,

T

Niet dat ik het jullie gun maar ben wel blij dat ik niet de enige ben die met een dikke buik voor het toilet zit( dat was in het begin van de zwangerschap wel makkelijker)

Ach ja die laatste loodjes....

@ Sens, tot nu toe was mijn bloeddruk aan de lage kant maar tja alles kan zomaar veranderen. Wist trouwens niet dat je van te hoge bloeddruk misselijk kon worden. Donderdag weer naar de vk, zullen we zien hoe mijn bloeddruk dan is.

same here...waar ligt het toch aan?
Nu net met verlof (eindelijk) en begin de dag al met overgeven...koffie heb ik allang opgegeven, maar zelfs bij thee komt t er weer uit...
Verder warm/opvliegers, enorm kortademig, jeuk aan mijn handen,steeds moeten plassen en ontzettend moe...
Had me even iets anders voorgesteld, maar ja, hoort erbij?
Hangt t samen met met lage bloeddruk en ijzertekort misschien (schijnt dat ik dat heb)?

Ik hoor het graag!

Terug
Bovenaan