Weer n voorstelrondje?

Hi Meiden,

Dacht, misschien is het wel weer n goed idee om n nieuwe voorstel ronde te doen, waarin iedereen verteld wie ze zijn, hoe lang bezig etc.
Aangezien er weer wat nieuwe meiden zijn...ik kan het iig al niet meer bijhouden ;-)

Sparkle - 24 jaar - 1e kindje - Babywens sinds eind 2007- ICSI is onze enige optie, weten niet hoe nu verder, we willen het even rust geven.

Sparkle - 24 jaar - 1e kindje - Babywens sinds eind 2007- ICSI is onze enige optie, weten niet hoe nu verder, we willen het even rust geven.

Fleur- 34 jaar- 2e kindje (zwanger van de eerste in 2 maanden)- bezig sinds februari 2009- laatst voor het eerst naar gyn geweest,half mei de uitslagen

leuk idee weer sparkle,makkelijker na te lezen zo

Fleur- 34 jaar- 2e kindje (zwanger van de eerste in 2 maanden)- bezig sinds februari 2009- laatst voor het eerst naar gyn geweest,half mei de uitslagen

leuk idee weer sparkle,makkelijker na te lezen zo

Star - 31 jaar - 1e kindje - bezig sinds mei 2009 - eind april 1e gesprek bij de gyn.

Joy- 28 jaar- 2e kindje- gestopt met Mirena in april 2009- twijfelend over een afspraak bij de gyn...

Leuk idee, zo heb je in 1 keer duidelijkheid over wie wie is!

Star - 31 jaar - 1e kindje - bezig sinds mei 2009 - eind april 1e gesprek bij de gyn.

Joy- 28 jaar- 2e kindje- gestopt met Mirena in april 2009- twijfelend over een afspraak bij de gyn...

Leuk idee, zo heb je in 1 keer duidelijkheid over wie wie is!

Hallo,

Ik ben 35 jaar, eerste kindje
Ik ben in 2001 gestopt met de pil, rond 2003 heb ik 3 iui behandelingen gehad, maar door omstandigheden hiermee gestopt. We zijn dit jaar weer begonnen met de iui behandelingen, vrijdag 9 april jl de tweede behandeling weer gehad, dus maar weer duimen.
De onderzoeken waren bij ons ook allemaal positief, dus ook een groot raadsel.
Inmiddels is het dus 9 jaar dat wij bezig zijn om zwanger te raken, het geduld raakt af en toe wel wat op hoor.
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en succes toe.

Terug
Bovenaan