Hoi allemaal,
Ik ben Ano, 36 jaar, 1e kindje, bezig sinds 02-2009. As woensdag HSG, vervolgens (mits ook dat goed is) 1e IUI. Allemaal erg spannend, frustrerend en erg emorioneel...
x
Ano op zondag 18 april 2010 om 21:10 uur Sparkle - 24 jaar - 1e kindje - Babywens sinds eind 2007- ICSI is onze enige optie, weten niet hoe nu verder, we willen het even rust geven.
Fleur- 34 jaar- 2e kindje (zwanger van de eerste in 2 maanden)- bezig sinds februari 2009- laatst voor het eerst naar gyn geweest,half mei de uitslagen
Star - 31 jaar - 1e kindje - bezig sinds mei 2009 - eind april 1e gesprek bij de gyn.
Joy- 28 jaar- 2e kindje- gestopt met Mirena in april 2009- twijfelend over een afspraak bij de gyn...
pxdt44 - Ik ben 35 jaar, eerste kindje
Ik ben in 2001 gestopt met de pil, rond 2003 heb ik 3 iui behandelingen gehad, maar door omstandigheden hiermee gestopt. We zijn dit jaar weer begonnen met de iui behandelingen, vrijdag 9 april jl de tweede behandeling weer gehad, dus maar weer duimen.
De onderzoeken waren bij ons ook allemaal positief, dus ook een groot raadsel.
Inmiddels is het dus 9 jaar dat wij bezig zijn om zwanger te raken, het geduld raakt af en toe wel wat op hoor.
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en succes toe.
Ano - Ik ben Ano, 36 jaar, 1e kindje, bezig sinds 02-2009. As woensdag HSG, vervolgens (mits ook dat goed is) 1e IUI. Allemaal erg spannend, frustrerend en erg emorioneel...
Moeska - 33 jaar - 2e kindje (dochtertje van bijna 3) - bezig voor ronde 2 sinds januari 2009 (bij mijn dochtertje telde ik binnen een half jaar aan - onbegrepen onvruchtbaar - als we in juni nog niet zwanger zijn mogen we terug komen maar twijfelen of we dat gaan doen
Jacje- 30 jaar- 2e kindje (dochtertje van bijna 3)- bezig voor 2e kindje sinds februari 2009. Paar weken geleden gynaecologische echo gehad, alles oké. m'n Man voor een zaadonderzoek, waaruit bleek dat de vorm en beweeglijkheid van de zaadcellen niet goed zijn...... (hoeveelheid wel oké)
Krijgen nu ff geen verdere onderzoeken vanwege uitslag hiervan...
Alabama - 33 jaar - 1e kindje. Bezig sinds november 2008. Alle onderzoeken zijn afgerond, onbegrepen onvruchtbaar. Na het WK (ja dat heeft vriendlief echt gezegd) starten met IUI.
Betty - 24 jaar - 1e kindje. Bezig sinds december 2008. 3 keer zwanger geweest en 3x een miskraam gehad. Telkens met 5,5 week ging het fout. Onderzoeken gehad, alles ok. Onverklaarbaar waarom ik niet zwanger blijf. Zitten momenteel in twijfelfase of ik aan de pil ga ja of nee, om even bij te komen.