Ik heb ook positieve ervaringen tot nu toe, Diederik was 2 weken geleden 74 cm en bijna 10 kg (4950 gram). HIj was toen 7,5 maand oud. Hij volgt zogezegd de bovenlijn van de groeicurve. Hij is ontzettend druk met leren kruipen nu, komt echt op handen en knieen, maar kan nog niet vooruit. Ik denk dat als hij eenmaal doorheeft hoe het werkt, ik er echt de hele dag achteraan kan sjouwen... hihi...
Verder moest ik van het cb 1 fles afbouwen (van 4 naar 3) dus dat heb ik braaf gedaan. Maar hij krijgt echt niet voldoende eten heb ik het idee, want hij is zo enorm hongerig!
Hij kreeg tot een paar dagen terug:
6.30 papfles 200 cc+
9.00 fruithap (2 stuks fruit gaan er makkelijk in)
12.00 brood + fles 200cc
15.0 rijstewafeltje en wat drinken
18.00 avondeten (vga)
18.30 fles 200cc
Daar redt hij het dus niet mee, dus ik heb de flessen maar weer opgehoogd naar 210cc + 7 scheppen en die rijstewafel is extra, hij krijgt 's middags ook nog fruit.
Hoe is dat bij jullie? Heb ik echt zo'n vraatzuchtig mannetje? Hij is overigens echt niet te dik voor zijn lengte...
Verder moest ik van het cb 1 fles afbouwen (van 4 naar 3) dus dat heb ik braaf gedaan. Maar hij krijgt echt niet voldoende eten heb ik het idee, want hij is zo enorm hongerig!
Hij kreeg tot een paar dagen terug:
6.30 papfles 200 cc+
9.00 fruithap (2 stuks fruit gaan er makkelijk in)
12.00 brood + fles 200cc
15.0 rijstewafeltje en wat drinken
18.00 avondeten (vga)
18.30 fles 200cc
Daar redt hij het dus niet mee, dus ik heb de flessen maar weer opgehoogd naar 210cc + 7 scheppen en die rijstewafel is extra, hij krijgt 's middags ook nog fruit.
Hoe is dat bij jullie? Heb ik echt zo'n vraatzuchtig mannetje? Hij is overigens echt niet te dik voor zijn lengte...