Hallo meiden,
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes.
Het nachtje zit er weer op. Deze keer verliep het wel wat soepeler. Al vond ik het niet echt fijn dat ik pas om half 10 werd geholpen terwijl ik er al om 8 uur moest zijn. Liggen had geen zin en in het ziekenhuis was geen fatsoenlijke stoel om op te zitten. Maar goed...
Om kwart over 10 heb ik de pethidine prik met het slaapmiddel gekregen. Jammer genoeg deed dat slaapmiddel minder dan de vorige keer. Ik had heel veel last van harde buiken en kon mede daardoor moeilijk de slaap vatten. Ook de spieren in mijn voet en onderbeen konden zich niet ontspannen. Met als gevolg dat ik om 12 uur nog niet sliep.
Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar ieder uur minimaal 1 keer wakker geweest. Om 2 uur werd ik alweer gek van de pijn van het liggen. Daar helpt die prik jammer genoeg niet tegen. Het aantal uurtjes slaap viel dus weer tegen. Wel trok de pijn in mijn rug goed weg, en deels ook in het bekken. Maar in de ochtend lag ik alweer te janken van de pijn, voornamelijk van het liggen.
Maandag heb ik weer een gesprek met de gynaecoloog, dan gaan we het als het goed is eens hebben over inleiden. Hopelijk willen ze dat toch wel gaan doen, want dit is zo niet vol te houden. Weet dati k niet de enige ben met veel pijn hier, en wil ook echt niet zeuren, maar mijn lijf kan het gewoon niet meer aan.
Mijn zoontje is vanaf nu tot zondagavond uit logeren, dus manlief en ik hebben even rust. Dat is wel fijn.
Gr Ingrid