weer nachtvoedingen...

Hier ook sinds 2/3 weken dat madame wakker is.
Soms in de avond en dan kan ik nog een aai over de bol geven en gaat ze slapen, maar daarna komt ze een paar keer in de nacht.
En ze wilt dan alleen maar drinken, troosten is er dan niet bij.

Gelukkig heeft ze vanacht wel doorgeslapen en kwam ze om 5:45.

Ze krijgt trouwens wel flesvoeding.

Hier ook geen tips, maar ik hoop dat je meisje snel weer een beetje beter gaat slapen.

hier dus ook!
we maken ze tegenwoordig weer wakker voor een laatste voeding om 22:00 en dan begint ze om 5:00 u alweer te rommelen als het niet eerder is. terwijl ze met 7 weken sliep van 21:30 - 7:45 u!!! dit heeft ze gedaan tot 2 maanden geleden. die goeie ouwe tijd ;-)
Fiene is nu 5 maanden en 1 week.

ok, nou zal dan wel bij de leeftijd horen. wel fijn om te weten dat wed niet de enigste zijn:)
doornroosje: ik ben ook begonnen met groente en fruit maar moet na 2 dagen elke keer weer 2 a 3 dagen wachten voor reactie. momenteel zit ze dus helemaal onder de bulten en uitslag van de spersieboontjes....:( heel zielig want het jeuk gigantisch...
sávonds krijgt ze nu afgekolfde melk met rijstebloem en mag ze daarna nog als "toetje" bij mij drinken. we accepteren het maar dat de nachten weer gebroken worden.... eens zal ze weer doorslapen!

meiden bedankt!

Mijn meisje wil ook weer nachtvoedingen sinds een week of 2/3.... gezellig rond 4.00 uur, het zij zo.... Ze is nu ruim 5 maanden en nog steeds volledig BV Dus je bent inderdaad niet alleen :)

Hier paar weken geleden ook ineens weer....
Dani sliep ook al vrij vroeg door en ging naar bed om 19.30 en werd soms later als 9 uur wakker....
Toen ineens kwam hij rond 03.30- 5.00u elke keer en was ontroost baar tot hij flesje kreeg (100cc) en sliep toen weer rustig verder.... tot ik na paar weken dacht pfff dit wil ik niet!!! Dus heb toen hem voor ik naar bed ging die 100cc gegeven daar deedt hij t ook goed op... en toen ik een keer in slaap gevallen was en hij dus geen fles meer kreeg sliep meneertje ineens wel weer ineens door...????
Zo af en toe doet hij dit nog eens 1 nachtje dan geef ik hem gewoon die 100cc en is hij weer tevreden...

MIsschien was t sprongetje toen die tijd??!!

Succes

Groetjes Joyce
Dani 5 maanden 21 weken

Terug
Bovenaan