weer niet gelukt

Hoi quimn,

Wat is je verhaal toch herkenbaar.
Ik werd anderhalve week geleden ook weer ongesteld,3 dagen nog te vroeg zelfs!!!
Zit net als jij nu in ronde 6

liefs mier

Hoi hoi,

He meid das vervelend dat de Rd zich weer hebben gemeld. Ik herken het gevoel wel hoor zelf heb ik dat ook gehad. In jan 06 stopte ik met de pil ik wou zo graag zwanger worden was er ook wel heel veel mee bezig. Na een maand je of 5 kreeg ik voor het eerst de Rd op bezoek en konden we eindelijk echt serieus gaan klussen. Iedereen om me heen was zwanger of werd zwanger en ik wilde ook zo graag ik was jarloers. Ik had ook echt zoiets waarom hun wel en ik niet. Mijn nichtjes waren vlak naar elkaar zwanger geraakt maar waren allebij dik 2 jaar bezig geweest en ik had echt zoieits van das pas lang maar voor mij gevoel was ik zelf ook al lang bezig maar mocht uit eindelijk niet klagen. Ik had ook tegen mijn ouders en twee vriendinnen gezegd dat we bezig waren om kinderen te krijgen maar dan kregen we elke keer te horen en is het al zover en dat werd me allemaal teveel. Toen vertelde een vriendin van mij en tevens toen die tijd mijn collega dat ze ook met de pil was gestopt. En later vertelde ze dat ze weer zou gaan beginnen want de relatie liep niet zo lekker, vervolgens kwam ze een paar dagen later vertellen dat ze zwanger was in 1 keer raak. Ik was super blij voor haar maar aan de andere klant ook verdrietig ik wou ook. Uit eindelijk besloten we tegen de mensen te zeggen die het wisten dat wij bezig waren dat we weer begonnen waren met de pil om er zo voor te zorgen dat ik er niet teveel mee geconfronteerd werd en dat het vanzelf wel zou komen maar dat ik er dan niet teveel mee bezig zou zijn. Nou dat hadden we gedaan en 5 dagen later testte ik positief op 15-12-2006.

Het is moeilijk als je zelf al ff bezig ben en je wilt zelf ook zo graag. Ik wens je ook heel veel succes met zwanger worden en hopelijk heb je gauw een positieve test in je handen.

Liefs Fruit Girl 33 wk en 4 dgn

Fijn he dat het allemaal zo herkenbaar is .

Je wilt jezelf ook niet gaan vergelijken met anderen, want dat schiet toch niet op.
Ik ben al ruim een jaar geleden met de pil gestopt, dus dat ontpillen denk ik wel achter de rug te hebben. Toen we  5 maanden geleden 'voor het echie' gingen hoopte ik dus wel dat ik snel zwanger zou zijn, omdat ik  al een tijdje met de pil gestopt was. Aan de andere kant: wat is nu 5 maanden bezig zijn (waarvan mijn vriend ook nog een keer in het buitenland zat, dus het zijn maar vier pogingen...)?

Op mijn werk is een vakantiekracht komen werken van 17 jaar. Zij is op haar 15e moeder geworden. Haar ouders voeden het kind op, zij denkt ook dat als ze over een paar het huis uit gaat dat haar zoontje bij haar ouders blijft. Ik betrap mezelf er gewoon op dat ik denk: waarom worden dat soort meiden nu zomaar zwanger, en ik niet. En dat sláát dus nergens op, want ze vraagt zich zelf het zelfde af. Je moet dus niet gaan vergelijken, maar onwillekeurig schieten dit soort gedachten dan toch door mijn hoofd.

En wat die ongesteldheid betreft: dat heb ik dus echt nooooooit leuk gevonden. Ik heb er niet heel veel last van, maar voel me altijd toch een beetje viezig, en wil altijd dat het snel achter de rug is..

heyhey,

had ik gisteravond een heel verhaal getypt, ging het gigantisch onweren en vloog mijn internet eruit....... balen........

Maar ik wil in het kort nog wel ff zeggen (zit nu op mijn werk) wat ik gisteren heb gezegd, ik heb veel herkenning in de reacties, en Quinm, ons verhaal lijkt wel erg op elkaar hoor.....

Ik ben eind juni vorig jaar gestopt met de pil, ontpillen en nu zitten we in ronde 5, poging 4, want mijn hubbie heeft ook in het buitenland gezeten voor zijn werk!!!

Nou nog een paar dagen, en dan mijn NOD, maar ik ben al eens een hele week over tijd geweest en toen ook niets helaas......... dus afwachten maar en anders door naar ronde 6.

xxies rina

Hoi,

Ben de hele dag op het internet aan het surfen. Maar nu eindelijk een onderwerp gevonden dat herkenbaar is.
Ik ben inmiddels in de 5e ronde aangekomen, waarvan er 1ook niet meetelt aangezien mijn man in het buitenland was, maar toch..............
Net samen lekker op tropische vakantie geweest en daar moest het toch echt gebeuren, not. Langzaam begin ik inderdaad onzeker te worden. Als 1 op de 6 stellen "problemen" ondervindt en iedereen is direct zwanger, zullen wij dan dat 1e stel zijn. Natuurlijk ook doemdenken.
Dan mijn schoonzus die binnen 6 maanden voor de 2e keer zwanger is. Twee keer direct bij de eerste poging.

Blijf wel hopen dat het de 2e keer dan toch misschien gelukt was. Mijn cyclus duurt tussen de 24-26 dagen tot op heden. Met een uitschieter, 2e keer, naar 31 dagen. Vaag streepje bij test, maar naar 3 dagen toch ongi.

Veel succes allemaal. En onze tijd zal vast ook komen.

Terug
Bovenaan