weer niet gelukt!!!

Hoi Wendy (of is het nou Amber ??),

Volgens de gyn moeten we week 2 en 3 om de dag 'vrijen' (zoals dat natuurlijk zo netjes gezegd wordt). Volgens haar is dag 13 de meest vruchtbare dag (of 14, ik weet niet meer of ze nou bedoelde dag 13 klussen of meest vruchtbaar want de dag voor de vruchtbare dag zou de beste zijn om te klussen).
Nog duidelijk? haha.

Dus ik thuis aan de tel gegaan, maar alles hangt er nu nog van af of ik ongesteld wordt van de Duphaston, pas dan kan ik echt gaan rekenen. Soms loopt mijn hoofd echt over van het denken wanneer ik wat moet slikken en doen, pffff.

x ano27

Hoi Ano

Ik heet eigenlijk wendy mijn gebruikersnaam is amber07. Lastig he.

Dus nu moet je eerst wachten tot je ong wordt en dan pas kun je tellen dat is helemaal verwarrend, weet je wel al ong wanneer je ong moet of zou kunnen worden.
Al dat getel, ik hoor het morgen wel hoe wij het moeten doen, het zou veel gemakkelijker zijn als het allemaal goed zou werken, snap je, volgens de regeltje dat je op die en die dag moet seksen en dat er dan 9 maanden later een gezond kindje uitkomt, was het maar zo gemakkelijk ik denk dat daar een hoop vrouwen met me eens zijn.

Succes en ik hoop dat je ong wordt.

Gr Wendy

Hoi Wendy,
Het zou inderdaad heel fijn zijn als het allemaal vanzelf ging...
Soms heb ik nu ook het gevoel van: als we alles precies doen op de dagen dat het moet, dan kan het niet anders dan goedkomen, maar ja, zo werkt het natuurlijk niet :(

Op 2 april slik ik de laatste duphaston, als het goed is word ik dan 5 april ongi (zo ging het tenminste de vorige keer). En dan op 7 april (= dag3) beginnen met clomid, etc. etc.
Maar ja, als ik dus niet ongi wordt, moet ik op 6 april de gyn bellen voor een echo (ook zo lekker als die 3e dag in het weekend is...) en gaat de telling weer anders.
Het zal heus wel een keer wennen... En ik mag altijd bellen als ik de tel kwijt ben.

groetjes ano 27

Hoi Ano

ik hoop dat je dan ong wordt. Echt.

We houden contact.

Gr Wendy

Terug
Bovenaan