weer niet....

A

Anoniem

Guest
Mijn NOD is donderdag maar heb vandaag al tekens vernomen dat ik weer ongi ga worden. Ik wacht nog even met het doorgeven van mijn nieuwe NOD totdat het echt doorbreekt. Dat betekend ronde 12. Ik zie het nu ff niet meer zitten en kan er niet tegen als ik weer lees dat iemand binnen 3 maanden zwanger is en dan vervolgens gaat klagen bij het zwanger zijn Forum dat ze zo misselijk zijn; al ben ik dag en nacht misselijk als ik maar zwanger word!(niet onaardig bedoeld hoor dames). Misschien dat ik toch minder op het Forum moet komen om er minder mee bezig te zijn(al zal dat wel moeilijk worden).
Hoe staat het met mijn mede NOD genoten? (12 aug)

Hoi Marielle,

Hier een lotgenoot!
Klote dat je je ongi al aan voelt komen. Ronde 12 is al een hele tijd en kan me voorstellen dat je vandaag dan ook even nergens zin in hebt. Ik leef in ieder geval met je mee. Ga iets leuks doen vandaag - als je niet hoeft te werken natuurlijk - om je gedachten op iets anders te zetten. Remember sun is shining!!

Ben zelf nog in dubio wat mijn lijf doet. Van het weekend wat rozige afscheiding gehad en vandaag nog niets. Beetje typisch. Kan uiteraard ook een voorbode zijn of - maar dat hoop ik alleen - een innestelingsbloedinkje ofzo. Tja wat moet je hier nu mee he...
Probeer uit te gaan van een ongi zodat het over een aantal dagen of zelfs vandaag misschien wel niet teveel tegen valt.

Meid sterkte en houd me op de hoogte of er echt een nieuwe NOD komt!

Roos

je bent toch nog niet ongesteld...
dan is er nog hoop ik was meten na het stoppen van de pil zwanger en voelde ook al een week van te voren erge menstruatie pijn maar dit was achteraf gezien niet van mijn ongie maar van het rekken van de baarmoeder dus houd hoop en inderdaad als je er niet te veel mee bezig bent zul je zien dat het sneller gaat!!
succes liefs sandra

Ik heb al wat oud bruin verloren en dat heb ik altijd een paar dagen voordat ik ongesteld ga worden en ik herken het gevoel. Volgens mij kan je niet zwanger zijn als je oud bruin verliest(rood bloed wel). Vorige maand had ik ook nog hoop maar na 4 dagen beetje oud bruin brak het echt door dus ik durf geen hoop meer te hebben.
Maar vanavond ga ik na mijn werk naar een vriendin om stoom af te blazen en dan voel ik me weer beter. Tenslotte zijn er ergere dingen in de wereld en heb ik verder een fantastisch leven.
Roos, ik hoop voor je dat het bij jou wel raak is deze maand!

Hoi Mariëlle,

Even afwachten lijkt me, ik hoop met je mee.

Even een vraagje aan jou over het oud bruin. Je zegt dat het de vorige keer na 4 dagen oud bruin doorbrak.

Wat beschouw jij als je NOD:
* de 1e dag waarop je oud bruin had of
* de 1e dag dat het doorbrak

Groetjes,
Empé

hoi Empe,
Met die vraag heb ik ook 10 maanden mee gezeten. De eerste 10 maanden telde ik vanaf de dag dat het oud bruin doorbrak maar ik heb vorige maand gelezen(op www.vruchtbaarheid.org) dat dit bij je vorige cyclus hoort. Dus ik heb 10 maanden verkeerd geteld. Je moet dus tellen vanaf de dag dat je ongi echt doorbreekt! Jij hebt dus ook last van oud bruin?? De meeste vrouwen hebben hier geen last van, ik dacht altijd dat ik de enige was(ik zit pas sinds 3 weken op het forum).

Marielle

Ik was bij de eerst in 1X zwanger en ik ben 9 maanden kotsmisselijk geweest ik heb twee keer in het ziekenhuis gelegen en ik kan je wel zeggen dat iedereen in die situatie klaagt! Ik ben nu voor de tweede 8 maanden bezig en ik wacht nog liever nog een jaar dan dat ik weer zo extreem ziek wordt!Ik begrijp echt je teleurstelling maar ik hoop dat je wel beseft dat zo misselijk zijn zeker niet alles is net zo goed als onzekerheid dat niet is.

Anoniem,
Natuurlijk weet ik ook wel dat er vrouwen zijn die echt ziek zijn tijdens hun zwangerschap. Mijn buurvrouw is opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat ze niets binnen kon houden, echt afschuwelijk. Gelukkig zijn dit uitzonderingen. Uiteraard bedoel ik meer de gangbare kwaaltjes. Ik heb al jaren last van mijn maag en weet heel goed wat misselijkheid is en dat is niet altijd even leuk. Maar weet je, mensen klagen altijd(ik uiteraard ook). Als de zon schijnt is het te warm, als het regent is het te nat. En als je zwanger bent dan voel je je borsten en ben je misselijk en als je zwanger wilt worden dan denk je constant dat je zwanger bent en ben je bij de gedachte al misselijk. Dus anoniem, het is niet naar bepaalde personen bedoelt toen ik dat schreef maar meer dat het nooit goed is en altijd wel iets te klagen is, en soms mag dat best maar soms kan je je daar ook aan irriteren en dat mag ook.
gr

Terug
Bovenaan