weer niet....

Hoi Marielle,
Zoals je misschien gemerkt hebt ben ik al een tijdje niet meer op dit forum. Ik was een aantal weken overtijd, steeds negatieve testen en na 2 weken werd hij toch positief! Ik ben dus nu 8 weken zwanger en hartstikke misselijk. En wat je zegt is waar hoor, tuurlijk is het vervelend dat je misselijk bent, met name op je werk is het onzettend moeilijk om te functioneren. Maar dat heb je er dubbel en dwars voor over als je straks de bevestiging van een zwangerschap krijgt met een echo. Ik krijg mijn eerste echo de 25e, probeer er voor die tijd niet te veel mee bezig te zijn en er rekening mee te houden dat het nog mis kan gaan (vorige keer was dat ook pas na 9 weken). Ik kan me je frustratie heel erg goed voorstellen en ik zou je willen adviseren om nu naar de dokter te stappen om wat tests te laten doen. Waarschijnlijk is alles picobello in orde, maar dan weet je dat in ieder geval en maak je je misschien wat minder druk elke maand. Er zijn meiden die al na 6 maanden naar de huisarts stappen, dan vind ik dat jij dit nu wel verdiend hebt! Trouwens over bruin bloed verliezen, ik heb dat ook altijd voor mijn echte menstruatie doorbreekt, en ik had het nu bij 1 dag overtijd dus was er van overtuigd dat het weer zou komen maar dus niet. Waarschijnlijk is het de innestelingsbloeding geweest.

Groetjes en heel veel sterkte,

Jennifer

Hoi hoi,kan me helemaal in komen hoe je je nu voelt,ik ben nog niet zo lang bezig,ronde 7 maar ik begrijp je teleurstelling,en dat sommige echt geluk hebben en zo zwanger zijn,ik was vlede maand ook erg teleurgesteld,was 3 dagen over tijd,maar kop op je tijd komt nog wel echt waar gr manuela

Hoi Marielle

Ik hoop voor jou datj e gewoon snel zwanger bent en niet misselijk zult zijn! Ik zeg zelf nu als ik een beetje misselijk ben dan is het goed dan ben ik gerust maar niet te erg!Succes ik hoop dat het snel lukt voor je!

Hé Marielle,
Balen zeg als je nu al het gevoel hebt dat je ongi er aan zit te komen! Ik wil je geen valse hoop geven maar'"'t gevoel hebben ongesteld te worden" kan ook bij een zwangerschap horen. Wacht nog heel even af! Wie weet! Ik geloof wel dat je na zoveel rondes ontzetten verdrietig bent en enorm baald!
Ik ben trouwen mede nod-er (12 aug.). Ik merk helemaal niets! Waarschijnlijk wordt ik dus gewoon ongesteld as donderdag. Heb als maar het idee dat ik zou moeten voelen als ik zwanger zou zijn.
Maar ik zal voor je duimen! Misschien is het andere forum, als zwanger worden langer duurt wat voor jou. Daar hoor je niet de verhalen van de eerste keer raak enzo.

Liefs Anne

Helaba,

Ik kan het ook begrijpen dat je het even niet meer ziet zitten, na zoveel rondes. Ik kan er nog niet over meepraten, maar ik kan wel met je meevoelen. Ik hoop dat je in onze berichtjes een beetje steun vind en dat je snel mag schrijven dat je zwanger bent. Ik zal in ieder geval voor je duimen.

grtjs,
Bea

Hoi Marielle,

Balen zeg!
Ik weet het tot nu toe nog niet.
De ene keer denk ik: ja, ik voel steekjes of iets anders, hopeijk ben ik zwanger!
Het volgende moment focus ik me erop of ik dingen voel die bij m'n ongi horen.
Ik maak mezelf echt stapelgek nu.
Gek, de laatste maanden heb ik dit helemaal niet gehad.
Ik ga "gewoon" maar afwachten.
Sterkte!

hoi marielle

hier nog een lotgenoot voor de 12e aug.
ik hoop voor je dat het echt wel weg blijft die ellendige rode rot duivels haha zelf heb ik vanaf mijn eisprong kleine krampjes in mijn buik ,veel plassen en met vlagen misselijk maar ja wie weet houdt mijn lichaam me ook wel voor de gek ben nu ook al bijna anderhalf jaar bezig voor een 2e en wil geoon niet vlotten .bij mijn eerste zwangerschap duurde het 2 maanden dus meid kop op ooit komt het bij ons ook helemaal in orde.

liefs van sylvia

Hoi Marielle,

Ik zit zelf ook in ronde 12. Ik ben vorige week naar mijn huisarts gegaan en heb een verwijsbrief voor de gynaecoloog gekregen. Zijn (en de mijne) motivatie is dat er niets aan de hand hoeft te zijn maar het kan natuurlijk wel, dus dan kan je dat maar beter weten als dat zo mocht zijn. De druppel was voor mij dat een vriendin van mij na twee keer proberen nu dus hartstikke zwanger is.... dat was vorige week even slikken. Trouwens, wie weet ben je hartstikke zwanger want mijn vriendin had ook het gevoel alsof ze ongesteld moest worden... Veel geluk in ieder geval! Noortje

Terug
Bovenaan