Weer niet.......

Phoebe kop op meid, een kind neem je niet die krijg je als je veel geluk hebt.

Ook al vrij je op de juiste momenten de kans om zwanger te worden op dat moment is volgens mij maar 20% als je jonger bent dan 30.
Mensen zoals ik die ouder zijn dan 30 hebben nog wat minder kans, zelfs al vrijen ze precies op het juiste moment.

Gewoon geduld hebben dus.
Als je een regelmatige cyclus hebt en geen geschiedenis van geslachtsziekten ofzo dan willen ze over het algemeen pas na een jaar gaan onderzoeken of er iets meer aan de hand is, omdat de meeste mensen onder de 30 binnen een jaar zwanger worden.

Kop op en wat meer gedult hebben dus.

Groetjes
DeeDee
(twee jaar bezig, in januari naar de gyn)

Hey phoebe

Ik ben het eens met deedee, ten eerste een kind neem je inderdaad niet,die hoop je te krijgen, en er staat inderdaad ongeveer een jaar voor, Ik snap heel goed dat het weer een teleurstelling is dat je ongesteld bent geworden, Ik heb dat ook, Ik heb inmiddels 2 rondes met clomid gehad maar ook gewoon weer ongesteld geworden,
Probeer gewoon positief te blijven en jouw tijd komt ook nog,
Sterkte meid en kop op en hele fijne feestdagen

xxx linda

hoi phoebe,

ik kan je misschien geruststellen,we waren net bij de gyn beland,we moesten allebei ons laten onderzoeken,kregen afgelopen woensdag de uitslagen,alles was goed,en donderdag test ik positief!!!!!!!!!! in ronde 12 dus alles kan gewoon goed zijn maar kan gewoon langer duren!
succes

xxx mier

Hey Phoebe,

Shit zeg, ik ken het gevoel dat je hebt helemaal.
Wij ook 9 maanden teleurstellingen maar  de 10de  maand was het dan toch echt een keer raak.
Ben nu 9 weken zwanger. Overmorgen voor het eerst naar de verloskundige voor de echo....spannend...
Je ziet maar, je moet echt geduld hebben. Al is dat heeeeeel moeilijk. Het is erg frustrerend als iedereen in je omgeving zwanger wordt en dat het bij jullie maar niet lukt.
Ik lees hieronder een berichtje dat als je ongi wordt dat je automatisch een eisprong hebt, maar dat is volgens mij helemaal niet zo!!!!
Ik heb de ovulatietesten van matcare gebruikt. Die geven heel duidelijk aan met een dikke vette streep wanneer je eisprong is. Wij hebben ze 1 maand gebruikt en je ziet het resultaat.....Ik vind het dus echt super dingen!!!!

Nou, iedereen fijne feestdagen en een vruchtbaar 2008.

Liefs, Mootje

hoi meiden, ik schrijf niet vaak, lees wel vaak de berichtjes. wij zijn nu met de 2e ronde bezig. gelukkig ben ik er in mn hoofd minder mee bezig, maar ja het hopen dat het lukt wordt toch met de dag weer spannender. wij zijn nu ook om de dag aan t klussen.. hopen zo resultaat te krijgen aan het begin van het nieuwe jaar, goh wat zou dat een goed begin zijn, maar ja geduld he.... dat is lastig.
iedereen ook nog even een fijne 2e kerstdag en succes. groetjes daan

Hey meiden,

Tuurlijk weet ik dat je een kind krijg en niet neem.
Ik probeer er voor mijn NOD zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar als je dat toch ongesteld wordt en je weet dat je alles eraan heb gedaan wat je kunt doen is dat toch een teleurstelling.....
Maar we gaan er in 2008 weer helemaal voor, weer 13 x een kans toch?
Wat wel grappig is.... mijn eitje komt ( als het goed is) 1 januari, dus wij hebben een knallens oud en nieuw!
Meiden, bedankt voor jullie reactie's en ik wens iedereen nogmaals een gelukkig en   vruchbaar 2008 !!!!!

Liefs Phoebe

he phoebe,
Nog even een opbeurend verhaal, enneh, tuurlijk weet je dat je geen kinderen neemt maar krijgt.................je wil alleen zo graag!!!
ik ben ook in ronde 8 zwanger geworden, wel na een miskraam in oktober........maar soms duurt het gewoon wat langer, maar je tijd komt echt. (is voor mij nu makkelijk praat, dat weet ik, maar echt.........vertrouwen op jezelf..........)
Succes,
Dikke kus Rimke

Terug
Bovenaan