Weer NIET????

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Waarschijnlijk is het deze ronde weer NIET raak!! Ik weet dat ik niet te negatief moet zijn voordat mijn NOD is aangebroken maar ik kon het vandaag weer niet laten en heb er vanochtend een testje tegen aan gegooid....Uiteraard NEGATIEF!!

Zullen we dan echt weer doorgaan naar ronde 14??? Pffff....Ik zit soms echt met m'n handen in het haar...Wat doen we verkeerd of zal er iets toch helemaal mis zijn? Ik wacht het nog ff af tot dinsdag maar ik heb geen goede moed!

Voor alle andere wachtende: Succes!!

Liefs Lynn

Hoi,

Wat vervelend voor jullie! Als je al langer dan een jaar bezig bent, gaat het echt irritant worden he?

Zijn zelf 3 jaar bezig geweest voor nr 2 en heb 5x IUI gehad, waarvan 2x zwanger maar miskramen. Inmiddels 33 weken zwanger, maar gewoon spontaan.

Loop je al in het ziekenhuis? Wij zijn na 1,5 jaar naar de gyn gegaan.

Succes!

Hoop voor je dat de test te vroeg was. Ik heb zoveel testen gedaan in de afgelopen 3 jaar. Elke keer de teleurstelling is echt vreselijk. Zodra het wel lukt, zul je je ukkie vast super gaan waarderen. Zo vanzelfsprekend is het niet voor iedereen om een kindje te krijgen.

Duim voor je meid!!

Liefs,
Anita

Hai Anita,

Bedankt voor je reactie! Nee, het is zeker niet vanzelfsprekend!! Soms wel vervelend van die mensen die denken dat dat wel zo is maar goed... die mensen zijn vaak ook zo zwanger!!

Wat fijn dat je nu in verwachting bent!! Spannende tijd weer!! Wij lopen zelf nog niet bij het ziekenhuis, we hebben besloten om, als het in Januari nog niet zo is, naar de huisarts te gaan. Dan zijn we 16 maanden verder.

Ik hoop ook dat ik te vroeg heb getest maar ik denk dat het niet raak is, ik heb verder ook geen symptomen hoor. Nog ff afwachten.

Fijne dag! Liefs Lynn

heey meid...

jammer hoor...
zal in ieder geval voor je duimen dat je te vroeg hebt getest...

liefs...

Hey meid,.

Wat vreselijk iedere keer weer die teleurstelling,. Ik ga zeker voor je duimen hopelijk snel goed nieuws!

Liefs

Heey meid, Wat vervelend zeg!! Ik ga heel hard voor je duimen deze dagen. Hoop dat je te vroeg getest hebt. Dat had ik ook, weet je nog? Toen 4 dgn later wel een positieve test. Ik gun het jou zó!!
DUIM DUIM DUIM

Heey Lynn!!

Ik ben nog steeds aan het duimen voor goed nieuws! Ik hoop ook dat je misschien te vroeg hebt getest! Zolang er nog geen menstruatie is, is er nog goede hoop! Maar ik kan me voorstellen dat het wel weer een teleurstelling is!...

Liefs..

Terug
Bovenaan