Weer NIET????

Blijft een cliche maar even afwachten tot NOD. Weet dat het moeilijk is, maar bij de eerste testte ik zelfs pas ruim een week na NOD positief. Werd er helemaal simpel van toen. Ik duim nog steeds voor een positieve voor je!

ik duim ook voor je dat het deze keer raak mag zijn ondanks dat je niet voeld..

Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim DuimDuim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim DuimDuim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim DuimDuim Duim Duim Duim Duim

ik had zelf ook te vroeg getest negatief bleek toch zwanger te zijn ben nu ondertussen 8 weken ongeveer dus je moet echt wachten tot de dag hoe moeilijk dat ook is

hee meid,
dinsdags je NOD toch? je hebt nog kans al voel je vaak zelf wel aan of het raak is of niet!
verder dus nog geen symtonen dus het kan alle kanten nog op.
hoop dat je harstikke zwanger bent meid!!
xx

Lieve meiden,

JULLIE ZIJN LIEF!!!!!!

Hartstikke bedankt voor de reacties!! Ik ga zeker nog ff afwachten tot dinsdag, dan is indd mijn NOD. Ik voel niets...heb ook geen ongi klachten terwijl ik die wel altijd al een week voor mijn ongi dag heb maar goed....ff afwachten nog!!

Jullie ook allemaal succes!!! Ik duim ook heel hard voor alle wachtende!!

Fijn weekend!! Liefs Lynn

Meis, sterkte met afwachten, moeilijk.
Ik duim ook mee voor je, het is je zo gegeund.
Wil ook nog even zeggen dat je echt niet altijd meteen zwangerschapsklachten hoeft te hebben.

Lieve Lynn,

Ik weet hoe irritant en moeilijk het is. Wij hebben er ruim 2 jaar over gedaan voordat ik spontaan zwanger was van onze oudste zoon. Toen ik uiteindelijk zwanger bleek te zijn verliep de cyclus precies zoals anders en op het moment dat ik ongi zou moeten worden, had ik ook last van afscheiding net als anders. Dus had de moed ook weer opgegeven. Echter de ongi zette niet door en bleef bij een beetje oud bloedverlies. 6 dagen later heb ik getest en bleek ik zwanger. In die 6 dagen begonnen ook pas de eerste symptomen te openbaren als misselijk worden van koffielucht en koffie vies vinden.
Wat ik je hiermee wil zeggen, is dat het dus ook heel goed mogelijk is dat je pas iets merkt na je nod en dat alles tot die tijd precies zoals anders gaat. Ook ik heb me regelmatig afgevraagd wat wij verkeerd deden. En had er erg veel moeite mee toen in mijn directe omgeving (vriendenkring en werk) er velen kort na elkaar wel zwanger werden. Dat voelde oneerlijk, aangezien velen ook niet lang op een zwangerschap hoefden te wachten.
Op mijn tweede zwangerschap heb ik niet lang hoeven wachten, toen was ik al in ronde 3 zwanger. Al met al moet toch alles precies kloppen op het juiste moment!
Veel succes en sterkte nog met wachten en hopelijk is het nu toch raak!

Terug
Bovenaan