Weer niet.....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag eindelijk de testdag aangebroken....... Helaas weer negatief!

Wordt er zo moedeloos van dat mijn cyclus zo lang en onregelmatig is dat vind ik nog erger dan die neg. Test. Het steeds lange wachten niet wetend wanneer je Nod is vind ik gewoon het ergste.

Ik hoop dat die rot ongi er nu gewoon snel aankomt dan hebben we tenminste zekerheid en dan ga ik daarna de gyn maar weer bellen want mijn cyclus is te lang....... Zie er zo tegen op dat ik pillen of weet ik niet wat moet gaan gebruiken :-(

Ik ga toch proberen te genieten van onze vrije zaterdag, fijn weekend meiden!

Herkenbaar probleem. Waarom heeft je gyn nog geen actie ondernomen? De kans dat je zo zwanger raakt is wel klein. Of wacht die omdat het een keer spontaan wel gelukt was? Blijft altijd balen zo'n witte test.

De pillen wennen wel meid. Het is een hoop gedoe, maar voor het goede doel. Als het er niet geweest was, had ik ook niet twee van die prachtige wondertjes gehad. Je krijgt dan tenminste veel vaker en gerichter kansen om zwanger te worden.

De gyn heeft geen actie ondernomen omdat voor mijn mk mijn cyclus gewoon weer goed was 30/31 dagen en met een meting er goed te zien was dat er een eitje zat. Nu doen ze idd niks omdat het gelukt was en het volgens haar nog maar kort na de mk was. We zijn voor een half jaar naar huis gestuurd (nov 2012) mits mijn cyclus niet langer dan 5 weken zou zijn anders moeten we eerder komen. Hij was vorige keer 6 weken en nu alweer 5,2 dus schiet niet echt op zo......

Hoop dat die hormonen meevallen reageer soms nogal heftig namelijk....

Ben benieuwd hoelang deze cyclus duurt!

Groetjes

Dat is shit meid.. Hoop dat de gyn je kan helpen zo dat je meer regelmaat hebt..
Ik weet gelukkig niet hoe het is maar wou je toch sterkte wensen

Wat jammer dat het nog niet wil lukken! Blijf hoop houden en niet opgeven hoor!

Dat meen je niet! Gewoon bellen, hoor! Wachten op je nod is vervelend, maar helemaal als je niet precies weet tot wanneer je moet wachten.

Succes en ik hoop dat je idd eerder wordt feholpen dan ov een paar maanden pas.

Liefs Daisy

He wat balen! Vooral met zo'n lange cyclus, je weet niet waar je aan toe bent :( Ik zou het idd toch gewoon proberen bij de gyn. Succes!

Terug
Bovenaan