Weer niet.....

Hai lieverd,

Wat een rot bericht zeg. Had zo anders voor je gehoopt, had een leuke thuiskomer van je vakantie geweest. Potverdorrie, die lange rot cyclussen ook!!

Begrijp dat je er tegenop ziet meid maar sjee.....zo aan blijven modderen gaat ook niet werken. Na je mk is er geen touw meer aan vast te knopen, echt heel rot.

Hoop wel dat je alsnog een fijn weekend hebt en kom op he!! Succes en sterkte!

Liefs Lynn.

Ik ga de gyn bellen zodra ik ongi ben want dan weet ik hoelang deze cyclus was. We haddn afgesproken dat ik moest bellen als mij cyclus langer dan 5 weken is omdat dan de kans op een eisprong klein is.......

@Lynn was idd een leuke afsluiting geweest vd vakantie en na de mk is mijn cyclus idd weer van het padje terwijl het daarvoor goed ging. Genieten van het weekend doen we zeker.... Gek genoeg ben ik niet zo heel erg teleurgesteld :-s

Stiekum heb ik nog een beetje hoop.... Er gebeurd van alles in mijn buik sinds een paar dagen kramp en steekjes, soms wat misselijk en geen bloed is toch nog een beetje hoop dat ik te vroeg getest heb. Mijn eisprong kon net zo goed vorige week zaterdag geweest zijn want toen had ik wat ongikramp en zou mijn cyclus net als de vorige ronde 6 weken zijn. We zullen zien....

Terug
Bovenaan