Weer niks haha

Nou gister flink gemasseerd door mijn vriend. Had nog een boekje met shiatshu drukpunten van mijn vorige zwangerschapscursus.
Maar helaas.....nog niks.

Goed geslapen. Nergens last van. Kan me wederom totaal niet voorstellen dat t vandaag zal gaan gebeuren.

Sterker nog...ik voel me steeds fitter worden. Dat kan niet kloppen toch?

Jongens worden inmiddels ook een beetje ongeduldig. 'Mam waarom is de baby er nog niet? Je was toch gister uitgerekend?'
Ze hebben vanochtend allebei de buik nog maar even toegesproken. Maar volgens mij is dit een eigenwijze hoor.

Wat ik lastig vind is dat ik nu goed in mijn vel zit. Probeer gedachtes over de bevalling en hoe t zal gaan zoveel mogelijk te blokken. Maar ik weet dat als t te lang gaat duren ik vanzelf wel weer ga malen.

Hopen dus dat t toch maar snel gaat gebeuren dus.

Bij jullie alles nog rustig?

Kan nooit lang meer duren voor je, das een voordeel :)

Hier ook niks anders dan voorweeën, heel de nacht door.. Ben nu zo moe dat ik even de bank op ga.. Helemaal niks voor mij maar anders ga ik het niet redden ben ik bang ;-)

Dat is mooi dat je fitter wordt haha ze kwam bij mij ook na een goed nachtje slaap! Anders op naar het vk bezoek morgen.

Misschien heeft het toespreken geholpen.

En el86 gewoon lekker bankhangen hoor, lekker uitrusten.

Nou we gaan door voor het Vk bezoek morgen hoor. Ook naar de grote broers wordt niet geluisterd ;-).

Vanmiddag de kids gehad dus nu toch wel beetje moe. Beter want dan slaap ik hopelijk goed vannacht.
Slaap overigens sowieso nog wonderlijk goed . Maar als je wat gedaan hebt en echt moe bent is het wel lekkerder.

El86 lekker op de bank hangen hoor als je daar behoefte aan hebt.
Ben benieuwd of je morgen hoort dat je voorweeen al wat gedaan hebben. Hoop t natuurlijk wel voor je.

Jammer zeg! Ik dacht heb ze al een tijdje niet gehoord dus wie weet ;-) Idd als je overdag lekker actief bent slaap je beter, maar dan zit ik weer met m'n rug als ik echt veel doe.. Vorige week paar dagen van alles gedaan en veel weggeweest, dat scheelt wel, heb ik betere nachten.
Jaaaaa ben ook benieuwd, hoop dat ik één van de leuke vk's heb, en niet die stugge, haha! Anders 'durf' ik misschien niet te vragen of ze even wil kijken.. ;-) Ben bij jou ook benieuwd hoor, hopelijk is je bmm al goed verweekt en heb je al wat ontsluiting zodat het strippen effect geeft :) Lijkt me wel spannend hoor, dan wordt het allemaal wel weer serieus hé..

Ja dat heb ik ook. Als ik teveel doen dan gelijk pijn aan mijn lijf.

Had vorige week ook die stomme Vk maar toch gewoon gevraagd hoor. Schijt aan dacht ik haha.

En ja heel spannend maar ik blok nog steeds die gedachtes aan de bevalling.
Het moet er uit denk ik dan maar......

Oh ja, zit ik ook niet over in hoor, we zien weer wel hoe het gaat lopen.. Van tevoren allerlei dingen in je hoofd halen schiet je toch niks mee op, zo nuchter ben ik dan wel weer ;-) Al ben ik wel heel benieuwd hoe deze bevalling zal gaan hoor.. Of dat ik er weer net zo rustig in zal staan als bij m'n zoontje.. Geen idee, hoop het wel!

Haha moeilijk he dat wachten!
Wat vragen jullie dan aan de vk? Waar gaan ze dan naar kijken?
Ik ben nu 38 week of doen ze dat nog niet, pas vanaf 40?
Al wel voorweeen af en toe.

Terug
Bovenaan