Weer niks haha

Ik heb vorige week (39+2) gevraagd of ik als stripbaar was. Ze wou sowieso nog niet strippen.
Maar toen natuurlijk wel even gevraagd of ze even wou 'toucheren' om te voelen of mijn baarmoedermond al aan t rijpen was en misschien al wat open stond of zelfs ontsluiting.

Morgen staat strippen sowieso voor mij op de agenda . Ben dan 40+2.

Maar El86 gaat morgen ook naar de Vk en wil ook graag weten hoe de vlag er bij hangt hihi.

Stiekem hoop je natuurlijk dat de voorweeen al een beetje echt voorwerk hebben gedaan.

Haha, precies! Ff kijken hoe de boel vanonder gesteld is ;-) Mits ik de goede vk heb, die andere kapt het misschien gelijk wel af.. Ga ik net zo saggo naar huis dan jij vorige week ;-)

Wat een strip act maken jullie er samen van. Zeker nog niks beters te doen hahaha. Nee maar gekheid hoor. Stugge tang of niet gewoon vragen! Nee heb je en ja kan je krijgen. Kan het niet weet je dat ook weer. Heel veel succes en ik ben nu benieuwd wie als eerste
Bevalt. Ik blijf meelezen :)

Haha idd, nog niks beters te doen 4atas! ;-) Straks als we bevallen zijn hoor je ons ineens niet meer, haha. Ja ik vraag gewoon ff of ze wil kijken, zegt ze nee dan heb ik pech. Nou mag hopen dat mamma3007 dat is, voor haar dan hé ;-) Ik ben immers nog maar 39 weken, zij is al over de 40 heen dus mag ze wel eerst van mij hoor, haha.

Zit ook te twijfelen of ik het zal vragen. Dan hoeft het van mij niet eens vandaag (als ze alleen al even wil kijken of het mogelijk is, zou wel fijn zijn ;)), maar volgende week (dan ben ik ook over de datum heen).Gister dacht ik heel even dat het door zou zetten, maar na een ruim uur stopte alles, beetje jammer...

Ik had maandag en dinsdag ook ineens een bevlieging, energie te over! Niet normaal meer! Heb met zwangerschapssporten zelfs nog hardgelopen, daar waar dat mocht. Heb ook het idee dat ik sinds deze week alleen maar fitter wordt. Dus wat dat betreft herken ik dat wel!

Probeer nog steeds mezelf voor te houden dat het nog wel even kan duren, maar merk wel dat het geduld toch ernstig op de proef wordt gesteld...

Terug
Bovenaan