weer ongi

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben dus inderdaad weer ongi geworden, zondag begon het al een beetje maar gisteren was het overduidelijk en was er geen weg meer terug.

Het is dus eerder gekomen, mijn nod was vandaag, heb de laatse maanden een cyclus van 27 dagen gehad maar nu dus 26 dagen zal wel door de warmte komen.

Hou voor mijn nod nu maar 26 dagen aan?! dus dat is 3 september.

Die eerste dag van je ongi kun je je echt rot hierover voelen en was zelfs wat chagarijnig, maar er is niks aan te doen en we gaan nu naar ronde 7, is een geluksgetal en hopelijk ook die voor ons!

Juul of iemand anders wil je me op de nod lijst neer zetten?

Chili 33 jaar ronde 7 op 3 september

bedankt liefs: Chili

succes iedereen!

Hoi Chili,

Hier was ze weer. Balen, dat je ongi bent geworden !!! Het enige voordeel dat eraan vast zit, is dat je wel weet waar je aan toe bent. Soms lees je hier weleens dat meiden al op dag 48 zitten, terwijl ze normaal een cyclus hebben van 30 dagen.

De eerste dag ben je altijd wat sjaggie, toch ??? Ik tenminste wel. Mijn vriend soms nog erger. Heel veel succes in de volgende ronde !!!!

Veel liefs Biaggi

Hoi Chili,

Helaas geen geluk dit keer Chili.
Weet precies wat het is als je je rot voelt of sjaggie de eerste dag dat je kunt constateren dat je A ongi bent en B je kinderwens wederom een maandje wordt uitgesteld.

Veel succes in de komende ronde. Who knows!

Groetjes,
Roos

Hoi Chili,

Balen zeg! Weer een ronde verder en een ongi rijker. Die eerste dag inderdaad die is voor mij ook altijd het moeilijkst en dan vind ik mezelf ook altijd ontzettend zielig. Dus meid heel veel succes met je ongi. En ronde 7 nou dat moet dan wel een hele speciale ronde worden. Ik hoop dat deze ronde jullie heeeeeel veeeeeel geluk brengt!

Veel liefs Bibi

Hoi Lieve vriendin,
even een kort berichtje, maar ik moet zo weg.
We hebben goed stil kunnen klussen (wel moeilijk om stil te zijn hahha)We hadden een appartement en het was echt te gek daar.
De bedden werden verschoond en er werden steeds schone handdoeken neer gelegt en zo. Best luxe toch nog.
En vanaf het huisje was het weggetje aflopen en dan was je al bij het strand.
Wij riepen al; de kinderen krijgen zo nog kieuwen daar in de zee ;-))))
Balen dat je weer ongi bent nu meid, ik zou inderdaad rond die 26 dagen aanhouden met een dag speling naar 27. Dan zit je zeker goed.
We komen steeds dichter bij elkaars datum zo he?
Wie weet gaan we nog samen door deze keer dan hebben we samen een stiertje erbij.
Volgens babybrabbel chinese voorspelling zou deze maand een jongen verwekt worden hahhhaaa.
Ik plaag mijn liefde ermee en hij mij dat het nu een jongen wordt en dat hij extra zijn best doet nu hahahhaa.
Nou ik ga maar snel, en hoop je vanavond misschien nog te treffen.

Dikke knuffels

Hoi Chili,
Balen zeg!
7 is inderdaad een geluksgetal, moet dus lukken de volgende keer!
Ikzelf ben ook altijd ontzettens sjaggie als ik weer ongesteld ben geworden, ben dan echt niet te genieten!
Heel veel sucses de volgende ronde, ik zal 7 kaarsjes aanmaken! Brengt nog meer geluk!
Liefs Anne

Hi Chili,

Jammer joh, tis altijd weer balen.
Deze maand ga ik weer voor je duimen....

Knuffel Flower

Hallo Lieverds,

Bedankt voor jullie hele lieve berichtjes het doet me echt goed en heb zelf een traantje in mijn ogen, lekker sentimenteel wordt je ervan maar het helpt echt als je al die lieve woordjes leest! fijn zo'n oppeppertje

echt kei leuk!
of tegewoordig is het cool vet!

Nogmaals thanks!
liefs: Chili

Terug
Bovenaan