weer ongi

Hoi Chili,

Balen zeg!! Je weet weer even waar je aan toe bent, dan beginnen de zenuwen weer,zal het dit keer lukken, vervolgens weer een kleine twee weken afwachten en je zelf gek lopen maken.
Heb jij dat ook??

Groetjes
Waterman

He meid.

Dat is balen zeg..Ik had zo gehoopt dat je deze maand geluk had. De afgelopen maand merk ik dat ik steeds meer betrokken raak bij alle meiden waarmee ik op dit forum schrijf. Het valt me dan ook nu op dat ik het zo balen vind iedere keer als het weer bij iemand mislukt. Je gunt een ander dit gedoe iedere maand niet.
Samen door naar ronde 7 dan maar.....
We blijven elkaar steunen he..

Ooit moet het er toch van komen....

dikke knuffel Oby

Hoi Oby en Waterman.

Ook jullie erg bedankt voor de fijne reactie, en we blijven elkaar zeker steunen, hup samen naar ronde 7!
Grappig en mooi he dat iedereen zo met elkaar mee leeft en je voelt bijna zelf wat die ander op dat moment meemaakt omdat je het zelf zo goed herkent en weet hoe het voelt( in de meeste gevallen dan)

Ja waterman ik heb dit precies zo, nu dat je weet dat je je ongi hebt ben je ff wat rustiger en denkt volgende week komt het wel weer nu ff rustig aan

En dan de klusweek zal ik maar zeggen, en dan denk je: ben ik optijd, wanneer is mijn ei.

En dan de laatste weken vind ik zelf het lastigste moet ik zeggen de rest gaat best enzo maar de tijd van het wachten daar heb ik het meeste moeite mee maar zoals ik hier altijd lees ben ik daar natuurlijk niet de enige in en dat is natuurlijk ook te begrijpen.

Ook jullie succes.

groetjes: Chili

Terug
Bovenaan