Weer op 1

@Tinkerbell

Ja dan doe ik idd een vroege zwangerschapstest, dus afwachten en anders later nog een test. Je weet het nooit! Succes allemaal!

Liefs!

PS: Er staan nog steeds heel veel namen bovenaan de lijst die weer naar onder geplaatst moeten worden of heel gelukkig zwanger zijn...:)

ja ik weet het nog steeds niet
nog geen positeve test vorige week krampen opgeblazen gevoel enz
maar geen ongesteld heid en geen positieve test

Mijn klachten worden alleen maar raarder, veel buikkrampen en heel erg moe. Veel plassen en elke avond een soort ongesteldheid gevoel. Alsof 'het'' voelt dat ik rust of zo ;) Maar goed volgende week mijn NOD toch voelt het een beetje raar allemaal. Ik wacht maar af.... en hoop het goede.

He dames

Binnen nu en vrijdag moet mijn eisprong zijn volgens de gyn.. Heb vrijdag dus aangehouden als NOD. Ik moet zeggen... ik merk geen verschil... Ben al twee keer eerder zwanger geweest (miskramen) en dat waren er twee met verschillende klachtjes dus ik heb werkelijk geen idee... Na het weekend testen denk ik als de ongesteldheid uitblijft...

Sterkte allemaal!

We gaan weer klussen deze week ben heel benieuwd.
Zaterdag en zondag m'n eisprong???
Nu maar hopen op een positieve test rond 20 maart.
Allemaal succes!!

Hey meiden,

M'n eisprong was vorige week ofzo en m'n nod komt weer in zicht, ik voel geen rare dingen. Had alleen vd week witte slierten. We zullen wel weer zien, ik verwacht er maar weer niet te veel van...

Ik hoop op een goede ronde voor iedereen!!!

Liefs grotebroer

Betty wat leuk te lezen dat je er weer bent ;-) duim heel hard mee, voor jullie allemaal hoor meiden.
Betty, toen ik nog niet zwanger was kon ik ook moeilijk van de sigaretten afblijven maar toen ik eenmaal zwanger was wist ik niet hoe snel ik er van af moest blijven. Dus maak je niet al te druk he! zag het op je h.v.s

Liefs Chantie

Terug
Bovenaan