weer op controle geweest in het ziekenhuis.

hallo Dames,
Ik ben vandaag weer op controle geweest bij de gyn.in het ziekenhuis.Ze heeft naar de vleesbomen gekeken en die zitten bovenin me baarmoeder en zitten de baby tot nu toe niet in de weg.Hartje ook weer gehoord van de baby.En tot nu toe gaat alles goed.Ze heeft me ook bloed laten prikken in het ziekenhuis.Waarvoor dat is weet ik eigenlijk niet.Over drie weken moet ik weer teurg naar de gyn.dan zal ik denk ik ook de uitslag horen van het bloedonderzoek.ik ben nu 5 maanden.en voel me baby ook meer bewegen in me buik.Nou dames ik zie jullie reactie'sweer tegemoed.
groetjes s.c. Ps. me vriend toont nog steeds geen belangstelling in de baby.
 
hoi s.c.vlaardingen, ik ben sinds vandaag nieuw hier op het forum, dus ik ken je 'geschiedenis' niet......., maar fijn dat alles goed gaat en je de baby goed voelt bewegen! maar dat laatste 'schrok' ik toch wel van..........'ps me vriend toont nog steeds geen belangstelling in de baby'.........? zijn jullie niet bijelkaar of vindt hij het gewoon niets? jeetje lijkt me erg zeg om dat te hebben zo........ik ken dat gevoel niet.......
sterkte!
claudia
 
Fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap. Intussen zijn we al weer een aantal weken verder en zou je idd. wel verwachten dat je vriend weer een beetje zijn normale leven had opgepikt.
Kan je hem wel rustig te spreken krijgen?
Ik ben bang dat je idd. moet gaan wennen aan het idee dat je het alleen zal moeten doen. Pfff, moeilijk hoor.
 
hoi

ben blij dat alles goed is. Ik zou je vrien dmaar even vergeten en vooral proberen te genieten van het leven in je buik. de tijd vliegt sneller dan je denkt en hij moet vooral voor zichzelf maar eens gaan bepalen wat hij wil.
 
fijn dat alles goed is met de kleine in je buik.
wat vreselijk dat je vriend geen interesse toont in de baby. probeer idd zoveel mogelijk van je zwangerschap te genieten ondanks alles.
 
Wat fijn dat alles in orde is met de baby en wat een ongelooflijke eikel is die vriend van je toch......

Laat hem lekker, ga GENIETEN van je zwangerschap. Laat hem maar eens moeite doen voor jou en de baby nu en als dat niet komt, dan weet je wat je aan hem hebt. Niets dus.



 
Hoi SC,

Fijn dat alles goed is met de baby! Geniet er inderdaad maar van.... de tijd vliegt voorbij.

Ik zou niet met iemand kunnen leven die mij en ons kind niet belangrijk zou vinden. Sterkte hoor! Ik hoop voor je dat het veranderd, maar heb er niet veel vertrouwen in.

Liefs!
 
Fijn dat alles goed was, geniet daarvan!

Begrijpelijk dat je het nog steeds moeilijk heb met het feit dat je vriend niets met de baby van doen wil hebben.
Misschien dat je aan hem kan vragen wat hij verder precies wil, zonder te zeggen wat jij wil.
Zo weet je waar je aan toe bent en kan je plannen en voorbereidingen treffen voor straks, want dat is wel heel belangrijk.
Bijv, voor de bevalling, gaat hij mee, of kan je iemand anders vragen die mee gaat zodat je niet alleen bent.... en straks als de baby geboren is.

Veel sterkte met alles!
 
Terug
Bovenaan