weer op controle geweest in het ziekenhuis.

hoi meid,

fijn dat het goed gaat met jou en de baby.
heb je je vriend inmiddels al wel gesproken of nog steeds niet?
ik blijf het raar vinden dat hij niks van zich laten horen.
dit kan voor jou en de baby ook niet goed zijn al die stress, kan je beter duidelijkheid hebben en weten waar je aan toe bent.

succes de komende tijd
 
Het klinkt misschien hard maar ik denk toch echt dat je zelf die duidelijkheid moet creeëren.
Hij laat het compleet afweten, jij bent zwanger en je moet goed voor jezelf en je ukkie zorgen.
Stressen om iemand die blijkbaar het heel druk met zichzelf heeft hoort daar volgens mij niet bij.
Meid hak zelf de knoop door, dit is toch ook niks om als deurmat behandeld te worden?
Je verdiend beter hoor! en in je eentje ga jij het ook heus prima redden!!
 
Hoi s.c.,

Fijn dat alles goed gaat met de vleesboompjes. Ik heb gisteren ook te horen gekregen dat mijn vleesboompjes niet in de weg lijken te zitten. Met 28 weken moet ik terugkomen voor een extra echo.
Wat je partner betreft ben ik het eens met Mini. Ga, als je de mogelijkheid krijgt, des noods aan de telefoon het gesprek met hem aan. Vraag hem duidelijkheid en laat hem vertellen, vul niets voor hem in. Dat laatste zal erg moeilijk worden omdat jij je wensen hebt, als vriendien, maar zeker als toekomstige moeder van zijn kindje.
Mocht hij zich afzijdig houden dan kan je een andere "partner"in gaan schakelen om jou te vergezellen bij allerlei momenten en als laatste de bevalling. Er moeilijk voor voor je, en wij hebben allemaal makkelijk bebbalen met onze partners.
Heel veel suc6 en strekte meid!

liefs Henny
 
hai meis,

hoe zijn ze erachter gekomen wat die vleesboompjes betreft? had je pijn? of wist je al dat die er zaten?

Ik heb het echt enorm met je te doen als ik zie staan hoe je vriend doet, hij zou zich voor zijn gedrag moeten schamen!
Het gebeurt vaker dat een man er niets van wilt weten, tot het wondertje op de wereld is, dan kijken ze er wel anders naar. Zo niet, klinkt hard, maar dan is hij jou en je kleine spruitje niet waard! jullie verdienen beter !
Ik kan makkelijk praten, maar ik heb een vriend die alles doet voor me, en zo zijn ze ook echt niet allemaal.
Maar jij bent veeeeeeel meer en beter waard! jij draagt zijn kindje, daar hoort hij jou zeer dankbaar voor te zijn!
Maar ik kan me gaan zitten irriteren, maar daar word het niet beter op.

Heev veel succes met je llieve kleine kindje!
 
Terug
Bovenaan