Weer over voeding...

Hoi allemaal,

nou vandaag goed bijgehouden en tot nu toe alleen maar gegeven als Laura erom vroeg. Als jullie iets van dit schema kunnen maken:

8.00 uur 110 cc
10.00 uur 150 cc
13.00 uur 120 cc
16.30 uur 110 cc
18.00 uur 90 cc

Vanavond maak ik haar toch maar weer wakker, want ze heeft tot nu toe al 200 cc laten staan. Ik heb besloten dat dit de laatste dag is dat ik me er druk om maak, want ze lijkt verder tevreden en of ik me er nou druk om maak of niet, ze drinkt er geen druppel meer om!

Groetjes Ilona

Of de duvel ermee speelt.... Esther heeft vannacht voor het eerst een voeding overgeslagen (helaas niet doorgeslapen), heeft vanmorgen niet haar fles leeggedronken en vanavond ook heel traag gedronken en uiteindelijk wat laten staan. Ze krijgt nog ruim genoeg binnen, maar ik vind het wel opvallend. Volgens mij spreken die meiden van ons het samen af... Misschien dat het gewoon een fase is? Ik zou me er zolang Laura blij is niet teveel zorgen over maken.

Groetjes,

Eveline

Tja, die twee ontmoeten elkaar in hun dromen, ik zal Laura nogmaals vertellen dat jullie graag eens een nachtje door willen slapen. Wie weet luistert Esther deze keer wel! Die twee dames doen toch wel erg veel hetzelfde! Nou ja, als ze dan weer een huilperiode heeft, dan weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben.Voel ik me wat minder alleen.  Hoop dat het nog lang duurt voor er weer zo'n tijd komt ook voor jou, ik geloof dat jij een wat pittigere versie hebt dan ik.

Groetjes Ilona

Hihihi, mijn versie komt iig met een sterk eigen willetje en een niet te negeren stemgeluid...
Hoe drinkt Laura vandaag? Hopelijk krijgt ze genoeg binnen zodat jij je geen zorgen hoeft te maken.

hoi ilona
druk maken heeft idd geen nut.boas drinkt ook al een paar weken moeilijk.hij drinkt zn fles van 165cc niet leeg,maar heeft dan na 2,5 uur weer honger en krijgt dan wederom de fles niet leeg.wij proberen het nu zoveel mogelijk te rekken naar minstens 3,5 uur,dan krijgt hij hem wel ver leeg.maar ik vind dat laura best aardig drinkt hoor.boas drinkt ook vaak 110/120 van de 165 en 2/3 keer per dag gaat hij wel leeg.en hij doet het er prima op.als ze niet meer honger hebben,zullen ze het wel niet nodig hebben.het is misschien wel een idee om laura even goed honger te laten krijgen.als je haar elke 2 uur muizehapjes gaat geven raakt ze daar aan gewend.als boas meer dan 60 cc laat staan,proberen we het na 10/15 minuten nog een keer.maar als hij echt niet hoeft krijgt hij 3 tot 4 uur(als t lukt)pas weer.hij komt gemiddeld per dag op ongeveer 800 tot 850 cc uit en dat is echt wel genoeg voor onze minimensjes.boas is 5 kilo en bijna 10 weken.ik zal wel blij zijn als hij 4 maanden is en ik er tussendoor een keer wat anders in kan stoppen.
succes ermee!
groetjes kari

Hoi hoi,

na vanmorgen weer twee keer minder dan 100 cc per fles gedronken te hebben, heeft ze vanmiddag de fles leeg gedronken!!!!  Dus heeft ze iig ongeveer twee flessen binnen. Verder is ze weer zo tevreden en lief vandaag! (Behalve wanneer   ik dit schrijf, op dit moment ligt ze te krijsen in haar bedje.) Ik denk dat ze idd niet meer nodig heeft, maar ook ik kan niet wachten tot ze er wat bij mag. Stiekem heeft ze al eens een beetje fruit geproefd en dat smaakte absoluut naar meer, maar ik durfde haar niet meer dan een paar hapjes te geven, maar haar mondje leek wel een vliegtuighangar. Ik heb ook gemerkt dat ik er meer in krijg dan haar vader, waar dat nou weer aan ligt?!? Maar geen van beiden krijgen we er wat in als ze echt niet wil!

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan