Weer proberen na miskraam

hoi allemaal,

terug van zwanger zijn naar zwanger worden...
Vorige maand heb ik met 13 weken te horen gekregen dat ons kindje niet meer leefde en ben ik diezelfde week nog gecuretteerd..
Nu heb ik mijn eerste ongesteldheid net weer achter de rug en gaan we er weer voor...De onbevangenheid die ik eerst had is helemaal weg en ik zie er best tegen op om het weer te gaan proberen maar toch... We willen ook heel graag een kindje dus; daar gaan we dan...

zijn er misschien nog meer meiden die het na een miskraam weer gaan proberen??

groetjes sas28
 
jeetje meid...kan me voorstellen dat je niet echt met veel moed weer aan de slag gaat...
heeft het lang geduurd voordat het raak was??niet dat het veel uitmaakt;het is sowieso erg.
heel veel sterkte en ik hoop echt voor je dat de volgende keer goed gaat.neem aan dat je onder controle staat?
succes voor jou en je man/vriend en sterkte!
 
Ik was zwanger na 4 maanden dus op zich is dat nog vrij snel natuurlijk..
Je krijgt alleen nog een na-controle bij de gyn en verder ben je weer op jezelf en als je zwanger wordt de verloskundige aangewezen.. "Pas" na drie miskramen gaan ze onderzoeken hoe en wat...

Zijn jullie al lang bezig met zwanger worden?
 
dat is snel.tja dus dan ben je inderdaad op jezelf aangewezen.
wij zijn dus vanaf november bezig.en door de laatste "rare"ongi en verschijnselen mag ik naar de gyn. de 16e. ben benieuwd...
 
Hoi
Ik heb na 7 weken een miskraam gehad. Wel wat korter zwanger dan jij dus, maar het heeft ons ook een stuk minder 'obevangen' gemaakt zoals jij dat mooi verwoord! Eerlijk gezegd zijn wij er de eerste dag dat het bloeden gestopt was weer gaan vrijen. Het gaf me wel een raar gevoel die eerste keren, omdat er toch een vruchtje langs naar buiten is gekomen....Inmiddels is het 3,5 week geleden en ik ben nu in afwachting van mijn ongesteldheid (of liever niet natuurlijk!!) Veel sterkte en succes van Soof

 
Hoi Sas,

Ik heb zelf ook net een miskraam gehad [9e week]
Wil ook zo graag weer zwanger worden.
Zijn nu 2 jaar bezig en de eerste keer had ik een BBZ.
Ik hoop dat het de derde keer goed mag gaan.
Op zich is jouw menstr. wel vlot weer gekomen.
Heeft de gyn. ook nog gezegd dat je eerst moest wachten om zwanger te worden?
Ik hoop dat je weer snel zwanger mag zijn !

Groetjes, Monique2
 
Hoi Sas28,
Ook ik heb net een miskraam achter de rug , na bijna negen weken zwangerschap,en ik vind het allemaal erg dubbel, wil aan de ene kant super graag weer, en natuurlijk het liefst zo snel mogelijk, maar ben ook ontzettend bang.Wij hebben nu zoiets van we zien het wel,we doen het lekker als we zin hebben , en kijken wel hoe het gaat.
Heel erg veel succes, en ik hoop voor je , dat jullie wens snel invervulling gaat!
lief knuffelbeertje
 
Terug
Bovenaan