Weer proberen na miskraam

Hoi meiden,

Tsja, ik denk zelf ook dat ik nooit meer zo blij kan zijn als met de positieve test die ik na 9 maanden proberen vast had ! De teleurstelling als je met 11 weken zw. schap gecuretteerd wordt omdat het vruchtje al gestopt is met leven. De roze wolk waar je keihard vanaf geschopt wordt. Ik heb het er heel moeilijk mee gehad en nu nog steeds met vlagen. Ik had een augustus moeder moeten zijn ! Ach, dit komt jullie allemaal heel bekend voor. Wij zijn er gelijk weer voor gegaan, het verlangen is veel groter dan de angst. Gisteren was mijn NOD dus het is heel spannend momenteel voor ons. Zou ik dan een februari 2005 mama mogen worden??

Veel sterkte en ik hoop dat we snel weer zwanger mogen raken en dat het dan wel goed gaat.

Liefs,
Luna
 
Hoi Sas,

Ook wij hebben vorige maand een miskraam gehad, na 8 weken. Ook willen we weer heel graag zwanger worden/zijn.
Ook al heb ik veel angst ,vooral voor de eerste 8 weken, zie ik het wel positief te gemoet. Ben op dit moment weer voor de eerste x ongi, en ben ook blij om te weten dat het allemaal weer 'normaal'werkt!

Groetjes Nienepien
 
Hoi Sas,
Ook ik wil graag, na twee miskramen, weer zwanger worden. Na een jaar (incl mk) is het nog steeds niet zo ver en ben deze keer zelfs te vroeg ongesteld geworden!Waardeloos dus, al die moeite voor niks want de lol gaat er toch wel een beetje af. Je begint er weer anders aan he? Je weet nu teveel dingen die je eigenlijk helemaal niet wilt weten en gaat nooit meer zo zorgeloos een zwangerschap in als de eerste keer. Heel veel succes!
Groetjes, A.
 
hoi sas
gatverdamme wat vervelend voor je.
zelf heb ik in maart een miskraam gehad na 7 weken zwangerschap mijn vriend en ik zijn in overleg met de ha gelijk weer verder gegaan.
maar zo heel af en toe hebben we het er samen nog wel eens moeilijk mee.
want ik ben een beetje bang wat het de volgende keer gaat doen.
ik mag dan gelukkig wel eerder naar de vk. omdat het de vorige keer mis ging dus dat scheelt weer.
ik had gisteren mijn nod en die bleef uit dus ben benieuwd, en ook een beetje bang.
heel veel sterkte en blijf goed praten met je partner is heel belangrijk.
groetjes tijger
 
ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad en ik zou ook graag zo snel mogelijk weer zwanger willen worden en ik ben ook heel bang dat het weer mis zal gaam ik was 6 weken zwanger ik hoop dat we met zijn alleen gelijk zwanger zijn en dat het dit keer goed zal gaan
 
Hoi Sas,

Wat een berichten volgen er op jouw berichtje zeg, en ook ik heb een miskraam gehad, na 8 weken. Wel bleek dat het na 6 weken al was overleden. De gyn. vertelde ons dat je beter 1 maandje kon wachten,omdat je dan beter je cyclus kon bepalen. Maar dat er medisch gezien geen nadelen aan vast zouden zitten als we het toch gelijk al weer zouden proberen. Wij hebben dus ook niet gewacht en afgelopen zondag ben ik weer voor het eerst ongesteld geworden na een lange cyclus van 34 dagen. Ook wij zijn dus weer aan het proberen en hopelijk lukt het snel. Voor jullie sterkte en veel succes!
Groetjes Roos
 
Wat lees je helaas dat vele een MK hebben gehad...........Ook ik in februari helaas. Nu stel ik het "verder gaan " steeds verder voor mij uit,want durf niet zo goed weer aan de lsag te gaan. Onbewust toch bang om het nog eens mee te maken. Had altijd een zeer regelmatige cyclus van 31 dagen en dat is sinds die Mk ook een puinhoop. Baal ik ook van met het bereken e.d. Succes ! Liefs van XXX
 
Terug
Bovenaan