weer snacht wakker en borstvoeding willen

quote: joyce reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2008 09:48:14'));

Laat ik voor op stellen dat ik niemand aanval op zijn of haar aanpak maar wel een mening heb en die is niet zoals bij sjana (schreef je het zo)

Wij verschillen erg van mening geloof ik hihi. Want ik hem beide kinderen nooit laten huilen s nachts als ze om een voeding vroegen kregen ze die ook. Soms was dat een paar dagen achter elkaar en dan weer weken maanden niet. Misschien dat de oudste daar erg makkelijk in was want na die dagen sliep ze gewoon zonder morren weer door. Dus in mijn ogen had ze mij in die dagen even nodig.
Denk dat ze rond die leeftijd van 7 maanden wat jij aangeeft nog niet bewust uitprobere. Tuurlijk kan je ze er aan laten wennen dat ze altijd bv/fles krijgen in de nacht maar dat is ook per kind verschillen.

De een heeft het nodig bij ziek zijn, tandjes, belanrijke gebeurtenis, groeispeurtje enz.

Groetjes joyce

Hoi hoi
Als ze echt om voeding vragen, dan weet je dat ook gewoon. Dan doe ik het ook, zoals ik schreef. Mijn dochtertje had een paar dagen niet zo veel gegeten, dus dan vind ik het logisch, wanneer haar maag weer in orde is, dat ze s'nachts een keer komt om een voeding. Maar de dag daarop heeft ze gegeten als een bootwerker, en werd ze 's nachts gezellig babbelend wakker...om vervolgens na een klein half uurtje te gaan huilen. Dus dat was gewoon niet om een voeding. Ze heeft namelijk daarna ook doorgeslapen tot 8 uur de volgende ochtend, dus als ze echt honger had, zou ze wel aanhouden met huilen en weer wakker worden.
En tuurlijk doet iedereen het op zijn eigen manier en verschilt het ook vast per kind.
Maar ik denk wel, dat slaapproblemen gecreeerd worden. Ik hoor het veel om me heen, en dan blijkt dat ouders ze altijd voeding geven én eruit halen.
Wil niet zeggen dat met die manier altijd slaapproblemen creeerd natuurlijk.
Ach, zolang we ons er prettig bij voelen, dan moet je je gevoel gewoon volgen.
Succes allemaal!

Terug
Bovenaan