Weer sporten

Vandaag voor het eerst na de bevalling (4 1/2 maand geleden) gaan sporten. Pff, dat valt tegen. Ondanks dat ik elke dag even naar buiten ga voor een stevige wandeling is mijn conditie toch erg ver achteruit gegaan. En de buikspieren zijn echt ver te zoeken.
Zijn jullie alweer begonnen met sporten en wat zijn jullie ervaringen hiermee? En wat voor een sport doen jullie. Ik zit nu nog op de sportschool voor (cardio)ftness maar ben eigenlijk op zoek naar iets anders. Ik weet alleen nog niet zo goed wat.

Ik ben 10 dagen na de bevalling weer begonnen..hihi
Ik sport thuis met dvd's en heb dat weer langzaam opgebouwd. Mijn conditie is weer helemaal terug en mijn buikspieren ook. Nu de kilo's nog...haha!

Ik sportte ook thuis. Lekker met de wii en met de dvd's van zumba. Voordat de oudste werd geboren zat ik ook regelmatig in de sportschool en heb eigenlijk me hele leven wel wat aan sport gedaan, maar nu..............
Ik had het even weer opgepakt een paar weken nadat Quinn was geboren, maar toen kwam dat bloedhete weer en toen had ik ook geen zin om te sporten. Dus ja het wordt nu dus toch echt wel weer tijd om weer wat te gaan doen...........

was da sporten???????
maar helaas moet er ook echt aan geloven ben echt nog te zwaar was al voor de bevalling die kilo;s zijn eraf maar moet meerrr

doe nu elke avond steppen wel 15 minuten moet het per week opbouwen ivm mn buik operatie....

Ik ben ongeveer een maand geleden begonnen. Dhymaris is nu 4,5 mnd. Ik doe zumba en bodypump. 2 keer in de week. En af en toe nog op zo'n crosstrainer en natuurlijk buikspieren. Na 2 keizersnedes ziet mn buik er echt niet uit. Mijn litteken is naar binnen getrokken en t hangt er een beetje overheen. Eigenlijk rijp voor een buikwand correctie hahaha. Maar goed dat gedeelte zit onder alle broeken dus das niet super drama. Alleen de rest van mn buik mag wel strakker en een vetlaagje minder hahaha. Dus ben druk aan t sonja-en en sporten.

Ik ben na 8 weken begonnen met tennis en hardlopen (dit laatste wel langzaam opgebouwd).....loop nu weer 6km 1a2 x per week, tennis elke week 1x en als ik puf heb ga ik nog een keer bkicken (maar das alleen als ik puf heb, haha)! Ik moet nog 7 tot 9 kilo kwijt (met 7 ben ik tevreden met 9 ben ik heel blij, haha)!
In het begin echt wel ff afzien, maar het is snel terug hoor! Tennis is heerlijk! Je kunt net zo hard rennen/meppen als je zelf wilt, dus als je een keer wat minder puf hebt, nou dan doe je het wat rustiger aan!!
Buikspieren ben ik trouwens 3 weken geleden pas mee begonnen, DAT VALT PAS TEGEN, hahahahahaha!

liefssss

Terug
Bovenaan