Weer sporten

Ik vind het knap,voor diegene die sporten!
Ik weet dat ik ook moet gaan beginnen weer,maar heb nog niet echt de motevatie!
Ik moet ook nog 10 kilo kwijt!
groetjes

Ik ben nu ook sinds een week of 4 aan het sporten maar m'n buik heeft wel een klap gehad (keizersnede + 10 weken daarna een buikoperatie :-() Alles is slank weer alleen die buik nog niet ;-).... Ik doe nu 2 x per week body pump, 2 x body combat & 1 x zumba.... Beetje fanatiek, I know ;-), maar dat was ik voor de zwangerschap ook al.... Ben gewoon een leuker mens als ik af en toe m'n energie kwijt kan haha

jeetje waar haal je die tijd vandaan hahaha

ik heb er 1 van 6 rondlopen en dan Amy 4,5 maand maar ik kan echt niet zomaar zoveel sporten.... helaas is de oppas hier schaars en ga ik na de vakantie weer werken en ik werk s avonds onregelmatig ben kraamverpleegkundige en dan mn man die nog 2 avonden school heeft... dus tijd?? nee helaas zou willen....

Ik wil ook weer gaan sporten... Moet ook wel vanwege mijn werk, die een verplichte fitheidstest kent :-(. Dus ik ga weer beginnen met hardlopen en eventueel fitness.

Zumba!! Helemaal leuk! Ik ga 1x pw en daarnaast nog 1-2x skaten. Die buikspieren...ben ik al heeeel lang van plan. Daar blijft het bij, zucht.

Gelukkig heb ik een actieve baan 10 km van mijn huis, dus op het fietsje erheen. Dagelijks 2 uur sportles geven, beweging genoeg.

Ik moet er ook nog 10 kwijt, maar vind het afvallen verdraaid langzaam gaan. Ondanks dat ik echt nauwelijks snoep en veel beweeg. Vanmorgen helemaal blij omdat de weegschaal voor het eerst 80 liet zien!! Ik kwam van 89 na de bevalling. Jippiejee! Als hij onder de 80 aangeeft mag ik nieuwe schoenen gaan kopen!

Nou ik ben ong 5 a weken na bevalling weer gaan paardrijden, en moet ook zeggen het viel me vies tegen. en had ik het met ong 2 weken, 3x in de week conditioneel wel weer op peil, technisch was iets anders, want dat was al tijdens mn zwangerscap minder geworden, maar toen paardje eind mei het land op ging was ik volledig terug, en nivo ook, van ruim 1.5 jaar ervoor. nu na 3 maanden land, zal ik ook weer moeten opbouwen, ga er per begin volgende week weer mee beginnen,
En eigenlijk kan ik ook niet wachten!!! Maar dat is omdat deze manier van sporten ook altijd mijn versie van leven is geweest, ik ken niet beter al jaren niet, ik mis het!!!

Terug
Bovenaan