Weer teleurstelling, ik wil zo graag een kindje..

Zelf ben ik ook bijna 4 maanden bezig en ook nog niet zwanger. Het is wel als je meer stress hebt en het iedere keer zo verschikkelijke teleurstelling is dat het tegen kan werken. Probeer positief te denken en denk dat je gewoon iedere maand ongi moet worden, dan is het een verassing als je ineens wel zwanger bent. Vaak is het ook anders of het je 1e kindje is of 2e/3e kindje, geduld is dus
een schone zaak!

Heel veel succes!

he meis, ja het is klote en heel erg verdrietig vooral als je kinderwens hebt.

Bij mijn dochtertje hebben wij een jaar over gedaan voordat ikzwanger werdt,

Als je in deze emoties blijft hangen heb je ook kans dat je je eileiders dicht zet en geen ei sprong krijg dus ook geen menstruatie en dan zit je helemaal van wat is dit nu test is negatief en niet ongesteld.

dus probeer het lostelaten en meid vaak worden de vrouwen zwanger als ze op vakantie zijn, dan kunnen ze er niet aan denken dan hebben ze lol en dan komt het wel na de vakantie. zo was het bij ons tenminste en ja hoor ik werdt zwanger.

heel veel sterkte en blijf moed houden je bent nog zo vroeg bij.

groetjes mama van sharon

Hallo,

Vervelend he de confrontatie als je steeds maar weer ongi wordt. Ik ken dit al vanaf december 2008. in 2009 zijn we heel fanatiek geweest met ovulatietesten, en hebben nu maar besloten om 2010 in te gaan zonder al die testen. Je leeft dan zo op de kalender. Misschien mag het nu voor ons dan wel zo zijn, hopelijk ben ik er dan minder mee bezig. Ik kan elke maand zo verdrietig zijn als het weer zo is. Maar er komt een moment dat we kunnen vertellen dat het wel zo is.

Blijf niet teveel in je emoties hangen dat werkt alleen maar negatief. Ik probeer het zelf ook. En wees niet constant met het zwanger worden bezig. Geniet ook van de leuke momenten met elkaar.

Heel veel sterkte en kom op he!

liefs Chantie

ik snap hoe je voelt voor ons is het ook elke maand weer een teleurstelling wij zijn ook pas bij de 3de ronde maar bij je gevoel lijkt het jaren te duren! houdt vol op gegeven moment is het raak..

Liefs Anita

Meid, kop op!

Natuurlijk is het teleurstellend, maar de tijd om je druk te gaan maken komt vanzelf wel als je dan nog niet zwanger bent!

Ik zelf zit al in ronde 13...

Dus geniet er nog maar lekker van elkaar, ronde 4 is de gewoonste zaak van de wereld!

Liefs, Betty

Terug
Bovenaan