Weer terug,helaas een miskraam gehad.

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb helaas een miskraam gehad,heb een week bloedverlies gehad.
En vandaag een inwendige echo gehad en me baarmoeder was helaas leeg
Gelukkig hoef ik geen curretage.
Ik sluit me dus weer bij jullie aan en we gaan weer proberen zwager te worden en hopelijk gaat het dan wel goed!

Kus Nathas.

Sterkte het komt vast allemaal weer goed!

Ik heb voor mijn eerste ook een miskraam gehad, weet hoe je je voelt.
Hopenlijk ben je snel weer zwanger!

Groetjes Kirsten

hi nathas,
jammer dat je er ook weer bent.
zelf ben ik ook weer terug na 7w + 4 d zwanger te zijn geweest. ook ik ben keihard van de roze wolk afgeschopt dus ik weet een beetje hoe je je nu voelt.
geef je zelf de tijd om het verlies een plekje te geven voor je weer verder gaat. ik wens je sterkte toe nu en ik hoop voor je dan je snel weer zwanger mag worden.
groetjes nimfje

Hoi Nimfje,

Ja het is echt klote he!Je voelt je zo gelukkig en heb zoveel plannen.
Maarja het is de natuur en dan zat er iets toch  niet goed.Ik zou morgen 7 weken zijn geweest.Ja ik ga het ook zeker een plekje geven hoor en jij ook he!
Nou dat we maar weer snel zwanger mogen worden.

Liefs Nathas.

Hi Nathas en Nimfje,

Wat vervelend om jullie weer terug te zien met deze reden. Hoop dat jullie snel weer zwanger zijn. En je weet het...het verhaal gaat dat je door de MK nu hormonen in je lichaam hebt  die je vruchtbaarder kunnen maken! Dan hebben jullie eerste vruchtjes waar misschien toch iets niet helemaal goed mee was  toch nog een mooi doel straks voor de vruchtjes die wel helemaal goed zijn en hormonaal wat hulp kunnen gebruiken bij de innesteling!

Ik duim voor jullie dat het snel mag lukken.

Lfs,
Nicky

ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. er is een eileider weg gehaald en mag dus deze maand nog niet zwanger raken. en ook na een mk is het beter om niet meteen weer zwanger te worden omdat dan de kan op weer een mk hoger is. dus wel of niet vruchtbaarder je lichaam moet eerst een mini zwangerschap verwerken voor het een nieuwe zwangerschap aan kan.
groetjes nimfje

oh wat vreselijk te horen dat het echt een complexe mk was. Kan me voorstellen dat je lichaam dan tijd nodig heeft om te herstellen. Ook mentaal zal je misschien even tijd nodig hebben.

Sterkte in ieder geval. Misschien fijn om te weten, dat de andere eierstok de eisprong overneemt van de eierstok die nu weg is. Ik dacht vroeger altijd dat je dan alleen maar om de maand vruchtbaar was, maar dat heeft de natuur toch beter geregeld...(weet ik niet uit eigen ervaring, maar wel van iemand dichtbij...die ook weer zwanger is geworden)

Heel veel sterkte.
Lfs, Nicky

Terug
Bovenaan