Weer terug,helaas een miskraam gehad.

pfff nimfje,

moest even slikken,wat een narigheid zeg!Een miskraam is al rot maar dan ook nog een eileider kwijt pffffffff.
Ja dan begrijp ik zeker dat je lichamelijk en mentaal even op orde moet komen,dat is helemaal niet niks!

Ja wij zaten al 1,5 week in de 'stress' en ik had voor mijn gevoel al zoiets dat ik niet meer zwanger was,dat het niet goed was.En heb het toen al een 'beetje' een plaatsje kunnen geven...En wij willen eigenlijk zo snel mogelijk weer zwanger kunnen raken!Maar is dat zo dat je lichaam moet herstellen en je niet gelijk weer zwanger zou mogen raken?Ik moet de vk morgen toch bellen om mijn afspraak af te zeggen.En zal ik haar vragen hoe dat zit.Iemand anders vertelde mij ook dat ik mijn cyclus nu moet berekenen van mijn'miskraambloeding,omdat het zon vroege miskraam is geweest.Zei ze dat het eigenlijk een verlate menstruatie is geweest...

Liefs Nathas.

hi nathas

hoe is het gesprek met de vk gegaan. mag je er nu metteen weer voor gaan?
of moet je ook nog een maand uitzitten.
ik kan je wel vertellen dat duurt voor je gevoel dubbel zo lang.

mentaal was de klap  voor mij zelf niet zo groot als voor  mijn man. ik had 2 weken voor dat ik naar de vk moets donker rode/  bruine afscheiding en het voelde niet goed. ik had me zelf er al wel op voorbereid dat het een mk was maar dat ze nog geen drie uur later mijn eileider er al  uit hadden gehaald dat was een klap waar ik geen rekening mee gehouden had.
het liefs was ik er metten weer  voor gegaan maar dat is ons afgeraden en nu duurt een maand dus nog langer dan anders wanneer je ergens op wacht.

ik hoop voor je dat jij er wel metteen weer voor mag gaan en ik hoop voor je dat het dan ook snel weer raak mag zijn.

groetjes nimfje

Hoi Natas.

Ik heb vorige maand ook een miskraam gehad.
Ik liep al bij de gyn,ivm me leeftijd(36) en diabetus,en na 4dagen was bij mij alles schoon en leeg.
Ik mag gelijk weer proberen zwanger te raken(klusser de klus dus),hij zei als je lichaam er echt niet klaar voor is raak je echt niet zwanger.
Dus ik hoop dat je er mentaal en lichamelijk weer klaar voor bent,is toch een klap die je krijgt.
Ik moet dinsdag of woensdag ongi worden,wat ik niet hoop,en ik moest me cuclus aanhouden ,van voor de zwangerschap,toen was die 28 dagen.
Ik voel me eerlijk gezegd heel zwanger,en dat heb ik vorige keer niet zo erg gevoeld als nu.dus hopen dat ik dinsdag positief test.
Ik wens je veel sterkte.

liefs mexx-ann

Hey Nathas,

Ook ik weet wat het is om een miskraam te krijgen.

Ik wens je sterkte.

Liefs Marije

He meiden,
Wat veel mk-ervaringen he? Ook ik sluit me bij jullie aan.
Heel veel sterkte iedereen met het verwerken.
Hopelijk hebben we snel beter nieuws!
Toi toi toi,
Liefs Maud

Hoi Meiden,

Harstikke bedankt voor alle liefe steun!Doet me echt goed!
Ja als je erover praat hoor je van veel vrouwen dat ze een miskraam hebben gehad,helaas komt het erg vaak voor.

Hoi nimfje,

Hoe is het nou met je??
Nee heb nog niet de VK gebeld dat doe ik morgen,ik had er Vrijdag even geen zin in.Wilde even met andere dingen bezig zijn.Maar ik denk zelf na alle verhalen dat we wel gelijk weer mogen proberen zwanger te raken.En dat doen me vriend en ik ook.
Maar vraag het maandag als nog even aan de VK.

Ik hoop ook dat we allemaal snel mooi nieuws hebben en dat er dan niets mis gaat!

Liefs Nathas.

hi Nathas,
ik hoop voor je dat je morgen te horen krijgt dat je er metteen weer voor mag gaan. want een maand extra wacht is erg lang.
maar goed met mij gaat het al weer een stuk beter. een week geleden hat ik nog wel wat mentale dipjes (vooral met het zien van zwangere vrouwen, kinderwagens en pupy reclames) maar dat gaat al weer een stuk beter. vrijdag moet ik weer naar de gyn. voor controle en nu nog een weekje (hoop ik) en dan komen de . en daarna gaan we er weer helemaal voor.
ik wens je veel klus plezier en een spoedige zwangerschap toe liefs nimfje

Hoi Nimfje,

Blij om te horen dat het weer wat beter met je gaat!
Ja vervelend he dat je dan extra gevoelig bent als je zwangere vrouwen ziet enz.
Normaal valt het niet op maar nu lijkt het wel of iedereen zwanger is...
Ik wens je veel succes Vrijdag!Laat je even weten hoe dat ging?!
Ik heb vandaag de VK gebeld en ik kon gewoon gelijk zwanger worden,maar eigenlijk hebben we in  mijn vruchtbare periode niet veel geklust.Dus na mijn menstruatie gaan we weer echt beginnen en hopelijk hoeven we allebei niet lang te wachten.En hebben we een mooie en gezonde zwangerschap!

Liefs Nathas.

Terug
Bovenaan