Weer terug....(helaas)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

5 Maart heb ik dit forum verlaten, omdat ik zwanger was. Helaas is het misgegaan. Ik ben dus weer terug, want we proberen het gewoon weer opnieuw!
Mijn naam is Kat, ik ben 31, en we proberen een tweede kindje te krijgen. Ik heb nu 2 miskramen gehad. Een NOD weet ik nog niet. Heb vandaag de curretage gehad, dus ik verwacht mijn NOD rond 4 mei. Zolang duurde het de vorige keer ook na de curretage.

Groetjes, Kat

Jemig,wat verdrietig! Heel veel sterkte!!! Groetjes Suzanne

Hoi lieve Kat

Ik vind het echt heel erg voor je.
Het lijkt me zo vreselijk leeg gevoel.
En aan de woorden, kom op volgende keer beter zal je nu ook niets hebben.
Maar er komt weer een tijd dat het raak is en wel goed zit..
Sterkte
liefs Steef

hoi, ik ben hier nieuw dus ken je helemaal nog niet, maar ik vind het super rot voor je dat je een miskraam hebt gehad! dat wens je je ergste vijand niet. Ik zou zeggen, doe niet te gehaast, al wil je  waarschijnlijk natuurlijk heel graag weer zwanger worden. maar het kan beter even op zich laten wachten en dat het dan de 2e keer meteen goed is toch??? heel veel sterkte ermee, zal niet meevallen om dan al die berichtjes te lezen van meiden die net wel zwanger zijn????
ik dacht net zwanger te zijn en werd vanochtend toch ongesteld! Wachten ook maar weer!

Veel sterkte nogmaals, ik hoop dat het snel weer lukt voor je maar dan gelijk goed!

Lieve Kat

Wat verschrikkelijk vind ik dit

ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen

ik wens je heel veel sterkte

natasja

Lieve Kat,
wat erg voor jullie!

En dat je er zo nuchter onder kan zijn,petje af meid.
ik heb er geen woorden voor ,wat naar joh!

heel veel sterkte meissie

Aaaaaaaaah wat ontzettend ... voor jullie en al de 2e keer dat het mis is gegaan
Je bent er wel heel nuchter onder (maar diep van binnen .......)

Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat 3x scheepsrecht zal zijn   !!!!!

Groetjes Ellen

Jeetje Kat

Wat vreselijk, ik wens je heel veel sterkte toe, en ik vind het erg dapper, dat jullie de draad weer zo snel oppakken.
Ik hoop dat je snel weer zwanger bent, en dat alles dan goed gaat.

Dikke knuf Doortje

Terug
Bovenaan