Weer terug....(helaas)

Hoi Kat

Wat rot voor je dat het zo is gegaan. Ik hoop dat het snel weer lukt en dat het snel beter gaat. heel veel sterkte en succes!
Groetjes noomie22

Hoi Kat,

Wat ongelooflijk K** en balen!
Probeer je het wel een plekje te geven?
Heb aan een vriendin van mij gemerkt (die ook direct doorgingen) dat het besef over de mk vol doordrong toen ze daarna ruim 3 maand zwanger was.....Dit kindje ging het wel redden dus (goed nieuws natuurlijk), maar ze besefte toen eigenlijk pas dat ze ook een kindje was verloren.
Dus sterkte en je mag er best boos om zijn of huilen en schelden of wat dan ook, het is gewoon niet eerlijk.En tuurlijk komt die 2e er wel, nu nog even afwachten wanneer (hopelijk snel).

Groetjes,
Marije

Lieve Kat,

Wat een ontzettend kl*te bericht zeg! Was je gaan bloeden?
Weet helaas hoe ontzettend shit je je voelt op dit moment, zat zelf op het December forum. Zo'n leeg gevoel...
Hopelijk gaat je kinderwens toch snel in vervulling!
Huil lekker uit bij je man. En geef jezelf ook de kans om verdriet te hebben.
Ik zal aan je denken en weer gauw gaan duimen op snel een nieuwe, goede zwangerschap!

Heel veel sterkte,
Liefs Anne

Weet niets te zeggen alleen heel veel sterkte voor jullie beide.....

Liefs

hoi kat,
ik weet niet wat ik moet zeggen.
heel veel sterkte.
groetjes schorpioen

Hey meid heel veel sterkte. Probeer het een plaats te geven. En als je er klaar voor bent, wens ik jou het snelst een nieuwe baby in je buik. Sterkte Natje

Hoi Kat,

Wat naar voor jullie.............. eerst die blijdschap en nu dit!
Ik weet natuurlijk niet hoe dat voelt (moet je waarschijnlijk meegemaakt hebben) maar kan het me wel HEEL GOED voorstellen.

Heel veel sterkte en succes!

SUUS

Hoi Kat!!!

Wat vreselijk dat je dit moet meemaken! Het lijkt me vreselijk, ook al heb ik het nog nooit meegemaakt! Eerst zoveel blijdschap en dan in een keer weer terug in het dal! Sterkte ermee!!

Sab

Terug
Bovenaan