Weer terug in dit forum!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Afgelopen januari is onze schitterende dochter Jasmijn geboren.. Nu zijn we dan toch weer gestopt met de pil om te kijken of ook een tweede kindje ons gegund is! Heel spannend allemaal weer terwijl Jasmijn nog maar 9 maanden is!

Ik weet nog niet hoe mijn cyclus loopt, aangezien ik eind september met de pil gestopt ben dus geen idee wanneer mijn NOD is. Weet wel dat het lang duurde voordat Jasmijn er was. 3 Miskramen in anderhalf jaar tijd voordat ze bleef zitten. Wil natuurlijk niks zeggen voor deze zwangerschap, maar onbezorgd beginnen zit er niet meer bij!

Succes allemaal met zwanger worden!

Hai Betty,

Welkom op het forum!! Wat een mooie naam trouwens Jasmijn!! Ik hoop dat het bij jullie deze keer sneller gaat en dat je snel in verwachting mag zijn van jullie 2de wondertje! Ik begrijp dat je niet onbezorgd van start gaat maar wie weet........

Schrijf het hier maar lekker van je af, we zitten tenslotte allemaal in hetzelfde schuitje ;-)

Liefs Lynn

Hee welkom terug!!! wat leuk een dochtertje van 9 maand!! hoop dat het gauw raak is en een mooie plakbeeb mag krijgen!
succes meid!
liefs Neomi

Welkom Betty!

Het is hier een gezellige boel met alle meiden! Maar het word nu wel eens tijd dat er een hoop weg (door) gaan! hihi
Succes meid! Ik hoop dat jullie snel van de 2e zwangerschap mogen genieten!

Liefs Renate

Wat een warm welkom hahaha!! Bedankt voor het fijne 'thuis' komen en zal snel even een boel bij lezen wie in welke situatie zit.. Het is toch wat he, dat zwanger worden? Jaren gebruik je anticonceptie en als het wel gebeuren mag gebeurt het niet! Raar lichaam hahaha!

Liefs Betty

Gewoon positief blijven, je hebt al een resultaat dat het mogelijk is dusssss dat komt helemaal goed!
Ik krijg volgende week vrijdag een echo om te kijken of alles oke is, pfff wachten duurt lang helemaal als het zooooo gewenst is!!
Lfs

@betty. Even een positief verhaal. Hier 3 miskramen, 7 maanden hormonen en ziekenhuisbezoekjes, eind maart dit jaar moeder geworden. Nu met slechts 1 ronde hormonen in verwachting van het 2e wonder. Ben nu 7,5 week. Dus als alles goed mag gaan, schelen onze kindjes 14 maanden. Ken je onzekerheid helaas van binnen uit en ik zal blij zijn als ik 13 weken ben. Ik hoop voor jullie dat het nu snel en goed mag gaan. Maar je ziet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Succes

Hee das een leuk verhaal @supertje!! Wij zijn niet de medische molen ingegaan, wij werden 'onverklaarbaar' bestempeld over de miskramen.. Fijn he?

@iris1975 ik bedoelde het ook helemaal niet negatief hoor, we weten dat het kan, gaan er ook gewoon vanuit dat het weer gaat lukken! We weten alleen dat er ook een andere kant zit aan de zwangerschappen... Je krijgt ene echo om te kijken of alles goed zit, de embryo of je eitjes/baarmoeder?

Terug
Bovenaan