Weer terug in dit forum!

Als ze je bij de hopelijk volgende zwangerschap maar goed in de gaten houden. Dat is wel zo prettig voor je eigen geruststelling. Ik krijg dinsdag de 2e echo. Ik mag altijd bellen en als ik me zorgen maak, maken ze even een gaatje. Dat is wel fijn.

heey

wat leuk dat jullie besloten hebben voor de tweede te gaan.
Leuke naam ook van jullie dochtertje.
Hoop dat je snel weer zwanger mag worden...
Ik roep altijd heel hard wil er 2 snel achter elkaar aan (of tweeling zou ook leuk zijn).En dan 7 jaar later nog 1 hihi...Eerst maar eens zwanger worden van de eerste...

Hoop dat het bij je tweede iets sneller mag gaan

liefs

Spannend joh! Wat stoer dat je er al zo snel weer voor gaat! Ons zoontje is nu 2,5 en we zijn helaas (ronde 9) nog niet zwanger, terwijl ik de eerste keren (heb 1 mk gehad) meteen zwanger was. Na de mk was onbezorgd zwanger er sowieso niet meer bij, zo jammer... Succes meid, wie weet is het snel raak!

Ohhh maar ik vind het doodeng hoor nu Jasmijn nog zo jong is! Klinkt cru, zeker voor de dames die al in ronde zoveel zitten.. Ik begin me hoop pas te vestigen zo rond januari, als de kleine een jaar is. Nu is het eigenlijk vooral ontpillen maar ja, we gebruiken geen voorbehoedsmiddelen en had gister al berekent dat met een 28dagen cyclus dat we onbewust precies goed geklust hebben.. Als het zo is is het zo en is de volgende uk meer dan welkom, maar heb liever dat Jasmijn zo rond de 2 jaar is dat de kleinste komt!

Maar het hele stoppen met de pil en het er nu nog zo onbewust mee bezig zijn, is heel leuk en heeeeeeel spannend..! We gaan het zien! En @charlotje, balen he, dat je zo onzeker blijft na een miskraam. Je wordt dubbel gestraft vind ik. Eerst het verdriet en dan bij de volgende zwangerschap weer zo onzeker (heb ik last van gehad tot week 25 ongeveer bij Jasmijn)

Terug
Bovenaan