weer terug van de gyn...

He Moi

Nou dat is niet helemaal wat je er van gehoopt had of wel? Echt niet een leuke man zo te horen. Ik heb niet zoveel verstand van Clomid, maar ik vind het allemaal een vreemd verhaal.
Vooral dat die man tegen jou zegt dat een tweeling niet leuk is, etc. Waar haalt die man het lef vandaan. Als je zolang moet wachten totdat je zwanger wordt dan is het niet erg of je nu 1 of 2 of drie krijgt. Kun je niet nog een andere gyn. raadplegen? Nou ik hoop dat je er uit komt en laat me weten hoe het verder gaat oke.

Denk aan je .
Liefs Janna Nienke

Hoi Moi en de anderen,

Wat een stomme gyn zeg, lekker zelf bepalen of je een tweeling leuk vindt of niet!!!

Nou El, het wordt steeds spannender aan jou kant. Ik ben heel benieuwd. Ga je morgen al testen?

Janna Nienke, jij vroeg hoe het zat met om de dag klussen enzo. Wij hebben het elke dag gedaan in mijn vruchtbare dagen (heeft mijn vriend toch supersperma zoals hij altijd beweerde...). Ik heb weer erg zere borsten nu en vanmiddag heb ik zo'n meegroeibh gekocht. Elke hobbel in de weg voel ik! Eten begint me nu tegen te staan, terwijl ik weet dat ik misselijk word als ik niet of te laat eet. Moeilijk evenwicht vinden, hoor.

Ik laat m'n schatje zo even op de computer. Hij moet nog een werkstuk afronden voor zijn cursus 'opleiden in school'.

Tot later, liefs Kiki

Hey meiden!

Moi, wat een rare vent zeg, wat denkt zo'n snuiter wel? Ik zou me er niks van aantrekken hoor, gewoon weer ervoor gaan. En wat dat betreft heb je toch wat je wilde: iets om de eisprong op te wekken. Ik heb er verder helemaal geen verstand van, dus die hulp en raad moeten andere meiden je geven (doen ze ook wel las ik).

Ik had vanmorgen 37,1!!! da's 14 dagen verhoging!! Ik ben over tijd!! (beetje veel uitroeptekens voor een paar uurtjes over tijd!!!!).
Ik ben net na de vergadering naar huis gesjeesd, was te laat voor de apotheek, maar om twee minuten voor 6 stond ik bij het kruidvat. heb nu een clearbleu test gehaald. Die had ik nog nooit eerder gebruikt, ik hoop op een uitslag die ik ook nog niet eerder had. Ze vroeg: wil je een duoverpakking of een enkele. Ik zeg: doe maar een enkele, maar wel een positieve graag! En die heeft ze gegeven, dus wie weet.
Ik ga morgen eerst tempen en als mijn temp nog hoog is, ga ik weer testen.

Kiki, ik heb de hele dag zooooo'n honger, heb/had jij dat ook? Ik had in het speelkwartier al bijna mijn lunch op. Gelukkig trakteerde er iemand op gebak vanmiddag, want anders had ik veel te weinig te eten gehad. Dat kan toch haast niet tussen je oren zitten hè. Zo'n vreetkees ben ik normaalgesproken echt niet!

Ik hoop nog even met jullie te kunnen interkletsen vanavond!

Liefs, el.

Hee Moi,
Jammer, dat je zo'n rare vent van een gyn. hebt getroffen. Heeft zich zeker niet even verdiept in je verhaal, dat je heel graag zwanger wilt worden. Hoe kan die anders zeggen dat een 2-ling niet leuk kan zijn?
Hoop voor je dat je snel resultaat hebt.
En wat de andere meiden ook al zeiden, Ga een andere gyn. zoeken als je je bij deze niet prettig voelt.
Groetjes Arina

Terug
Bovenaan