weer terug van vakantie, en naar ronde 19...(zucht)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben weer terug van vakantie, in de vakantie ongi geworden, en nu dus in ronde 19...ik ben het af en toe zoooooooooooooooooo zat! dan denk ik waarom gebeurd het bij ons nu nooit is! zaterdag hoorde ik dat mijn 2 schoonzusjes allebei zwanger zijn! tegeliijk uit gerekend, ik vind het echt super voor ze hoor! maar ik voel me zo rot!
lekker verhaal hè! sorry...maar k moest het ff kwijt...

liefs Em

oh meid,
wat een rot gevoel zal je gehad hebben toen ze het vertelden zeg. Kan het me helemaal voorstellen.Hoop dat je wel nog een leuke vakantie hebt gehad ondanks je ongi. Had nog wel zo voor je geduimd...
Maar het komt echt goed hoor, ik duim hard voor je door....

Liefs,
Danielle

Hè daan, ik denk dat we een pech ronde hadden of zo iets, we waren goed en wel in ons huis aangekomen op vakantie, mieterde ik van een rots af in een ijskoud bergmeer! een paar schaafwonden, en nog steeds een zere elleboog! de derde dag kregen we kortsluiting in de auto van de binnenverlichting, een grote rookwolk, ik ben me rot geschrokken! toen werdt ik nog eens ongesteld!  en tot overmaat van ramp hebben ze geprobeerd onze auto te jatten! alles kapot! alle sloten, binnen en buiten, de kilometerteller, hoe heet zo n ding, alles lag eruit! we konden er niks meer mee beginnen! een broer van mijn mannetje heeft ons op gehaald! nou heerlijk! lekker negatief hè! maar het was echt rottig allemaal! en dan kom je thuis, en dan hoor je dat, en toen had ik het echt helemaal gehad! nou ja, volgende maand misschien meer geluk??

liefs Em

het klinkt misschien heel raar wat ik nu schrijf, maar misschien maar goed dat je een ronde verder gaat met zoveel pech in korte tijd zeg.... Maar ik kan me e gevoel zo goed voorstellen, zeker toen je ongi ook nog kwam....dat kon er ook nog wel bij....
en dan thuiskomen en nog eens dit nieuws krijgen. Ik kan me goed voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt. Hopelijk heb je nog wat daagjes over om met je mannetje wat leuks te doen.
Ik ga nog harder duimen voor je.

Liefs,
Daan

achhhhhhhhhhhhhhh emmieeeeeeeeeeeeee

kom maar ff hier hoor meid!!! krijg je ff een lekker stevige knuffel van mij!! wat ontzettend naar wat er allemaal is gebeurt joh!! behhhhhhhhhhhhhhhh. en tess en ik hebben nog zo zitten duimen en strooien...boehoeeeeeeeeee...kop op hoor lieverd!!! ff uithuilen en er weer tegenaan!!!komt wel goed allmeaal voor jou, alleen klote dat het zo lang moet duren he!!!!

veel liefs van mij!!!

Ooohhh Emmie, wat een rottijd zeg, bahbah. Dat jullie snel veel geluk en zonneschijn mogen krijgen!!!

Hoi meid, ik heb precies het zelfde meegemaakt. Er zijn er   bij mij nu 2 in oktober uitgerekend. Binnen 2 dagen hoorde ik in febr. dat er 2 zwanger zijn. Ik heb alleen maar gehuild.
Je bent heel blij voor ze, maar je gunt het jezelf ook heel erg. En zij jou natuurlijk ook.

Kop op meid, helaas horen wij niet echt bij de gelukkigen, maar er komt een tijd en dan......
Maar wanneer hè?

Toi, toi.
Veel liefs van Gré
(terug van een tijd weggeweest, 2 jaar bezig voor 1e kindje)

Hoi Emmie,

Meis, tuurlijk gun je het anderen maar het is ook logisch dat je denkt: waarom wij nou niet!??

Veel succes de volgende ronde!!

Liefs, Nadine.

Terug
Bovenaan