weer terug van vakantie, en naar ronde 19...(zucht)

Wat een ellende zeg... Soms is het zo oneerlijk! Ik gun het je zo, maar uiteindelijk heb je er zo weinig over te zeggen... Je lichaam moet meewerken, alles moet precies op zijn plaats vallen.
Frustrerend ook om dan te horen dat sommige vrouwen door het vergeten van de pil al zwanger raken! Ik wens je veel sterkte!

Marian

Lieve meiden,
bedankt voor jullie berichtjes, het is echt waar hè! dat geedeelde smart, halve smart is! gisteravond ging ik met mijn schoonzusje zwemmen, zegt ze, ik ben zwanger!!! dat is de derde in mijn familie! ik ben hartstikke blij voor ze hoor! maar ze lopen nu alledrie tegelijk, eind maart uitgerekend,en  mijn andere schoonzus is over 6 weken uitgerekend! nou...en zo gaat dat maar door hè! maar ik ben niet de enige natuurlijk die zoiets mee maakt, gelukkig, we zullen er onze schouders maar weer onder zetten, en lekker doorgaan...je moet ook de mooie kanten nog kunnen bekijken natuurlijk! ik heb werkelijk een schàt van een vent! een mooi huis, een leuke familie, en een super lieve oma!!! (jaja) nou wat wil je nog meer??? moed houden danmaar!!!!
bedankt voor al jullie meeleven!
liefs en een dikke knuffel.....

Em

ja lekker he zon forum!!!idd gedeelde smart is halve smart!!!En ookal 'mag'ik al naar het zwanger forum maart ik blijf toch lekker hier hoor bij jou!!! Wil je kunnen troosten enzo hoor en beetje oppeppen!! Tis elke maand weer zon domper he, maar ook voor jou komt er een dag dat je positief test hoor!! let maar op!!!Alleen ontzettend balen dat het zo lang moet duren!! behhhhhhhhh, en dan al die zwangere om je heen...zker al heel snel gelukt bij de meeste daarvan?? tis af en toe echt niet eerlijk he!

al het geluk van de wereld gewesnt hoor meissie!!!wanneer is je NOD??kan ik weer ff kaarsje branden voor je!!

dikke knuffel sweety

Terug
Bovenaan