Weer terug

Hallo meiden,

Hier ben ik dan helaas weer, heb met 5,5 week zwanger toch een miskraam gekregen. Ben inmiddels weer een beetje over de shock heen, en wil eigenlijk zo snel mogelijk weer aan de slag. Ik had hiervoor een vrij onregelmatige cyclus en die werd eindelijk weer stabiel en toen werd ik zwanger hoop dus dat de cyclus straks dus weer regelmatig terugkomt. Ik vraag me alleen af of ik meteen weer kan starten met proberen, of dat ik beter 1 maand kan wachten. Heeft iemand ervaring ermee hoe je cyclus terugkomt na een miskraam en hoe snel je weer mag starten?

Wens jullie allemaal veel sterkte en hoop op antwoord!

groetjes, Anna V.
 
Hoi Anna V.,

Ik heb hier gelukkig geen ervaring mee, maar ik wil je even sterkte toewensen na alles wat je hebt meegemaakt. Ben je net zwanger en dan gaat het mis....
Ik hoop voor je dat je je cyclus snel weer terugkrijgt en dat je binnenkort weer een keer zwanger bent.

Sterkte, maar ook succes!!!

Groetjes Nikki
 
Hoi Anna,
Wat vervelend voor jullie en wat knap dat jullie meteen weer willen proberen om verder te gaan!
Ik heb het zelf niet meegemaakt gelukkig maar ik weet wel dat niet alle gynacologen in het geval van een miskraam hetzelfde adviseren. Je moet in ieder geval weer een keer ongi geweest zijn heb ik gelezen zodat je weet dat alles weer op orde is na de miskraam.
Ik zou als ik jullie was gewoon doen waar jullie je het prettigst bij voelen.
Succes!
Inge
 
Hier nog iemand die geen ervaring heeft met zwangerschap en dus ook niet met een miskraam(gelukkig).
Tjonge wat een nare gewaarwording lijkt me dat zeg, ik hoop dat je je verdriet bij liefhebbende mensen hebt kunnen uiten.
Ik wil je bijdeze veel geluk wensen bij je volgende poging en moge hopen dat deze helemaal uitgedragen mag worden toi toi toi!!!

Liefs N.
 
Hoi Anna!

Wat ontzettend kl.te zeg!!