Weer terug

hallo anna
wat vervelend voor jullie zeg.
ik heb helaas de ervaring ook al meegemaakt.
mijn huisarts zei dat ik het gewoon gelijk weer kon proberen en dat hebben we ook gedaan. ben nu net weer ongesteld geworden en gelukkig loopt mijn cycles nog redelijk op tijd.
succes.
groetjes tijger
 
Hallo Anna,ik heb bij 5.2 weken een miskraam gehad. Nu bijna 5 weken later begint zo te voelen mijn ongi er aan te komen.Ik was in eerste instantie van plan het even een menstruatie af te wachten,maar we zijn er toch maar weer voor gegaan. Dat zei ik toen ik mij nog zo beroerd voelde. Nu ik mij weer de oude voel heb ik er weer helemaal zin in.........hmmm haha.Hoop dat alles voor jou ook weer snel goed gaat zodat je weer verder kunt. Hoe voel jij je wat de MK betreft ? Heb je veel pijn ? Ik heb er echt ontzettend last van gehad. Nooit geweten dat er zoveel pijn bij komt kijken. XXX
 
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb zondag en vandaag behoorlijke krampen gehad en veel bloed verloren. Maar ongeveer gelijk aan een hele heftige ongesteldheid. Merk dat het nu wat begint weg te ebben en voel me ook al weer meer de oude. Zal vrijdag bij nog even bij de huisarts informeren. Hebben jullie nog een nacontrole ofzo gehad na je miskraam waarbij de huisarts checkte of alles weg was, is dat standaard of moet je daar naar vragen?

groetjes, Anna V.
 
Terug
Bovenaan