Weer terug

A

Anoniem

Guest
Tot september ben ik regelmatig te vinden geweest op dit forum omdat we zwanger wilden worden van onze tweede. Dat lukte en de afgelopen maanden actief geweest bij de juniclub.
Helaas is ons meisje met 24+4 weken in mijn buik overleden. Haar naam is Madelief. Ondanks dat dit langzamerhand een plaatsje moet krijgen in ons leven hebben wij (en vooral ik en mijn hormonen) nog steeds die grote wens nog een derde kindje te mogen krijgen.
Woensdag naar het ziekenhuis voor uitslagen en hoe nu verder en ook afwachten wanneer mijn cyclus weer begint.

Ik zal misschien nog niet veel schrijven maar heb af en toe wel de behoefte op jullie verhalen te reageren. Vandaar dat ik me dus even opnieuw voorstel.

Liefs Mamamijn

Oh jeetje, wat een naar bericht!! Kan me voorstellen dat dat wel wat tijd kost om het een plekje te geven!!

Veel sterkte!

En ik hoop dat jullie toch nog een 3e wondertje in jullie armen mogen houden over een tijdje!

ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Heel veel sterkte met dit enorme verlies!!

Je bent hier natuurlijk van harte welkom, ook om even je verhaal te doen, dat lucht echt soms wel eens op!

Liefs

Wat ontzettend rot om dit te lezen!

Neem alle tijd voor jullie die jullie nodig hebben om het een plekje te geven. Overhaast niets!

Heel veel sterkte samen en natuurlijk hoop ik voor jullie dat je snel weer een wondertje in je buik hebben.

Liefs Daisy

Wat heftig! Verschrikkelijk zeg..
Heel veel sterkte met dit verlies..
En ik hoop dat jullie snel weer van een gezonde zwangerschap gaan mogen genieten.

Liefs

Hai mamamijn,

Ik had je verhaal al gelezen en jeetje wat een groot verdriet, het heeft zoveel indruk op me gemaakt dat ik jou verhaal zelfs met mijn man heb besproken. Werkelijk wat een verdriet! Ik hoop dat je het langzaam aan een plekje kunt geven, zal niet makkelijk zijn zeg. Wat een prachtige naam hebben jullie je dochtertje gegeven.....
Sterkte en als jullie wens er nog is dan hoop ik dat die gauw in vervulling mag zijn. Wat betreft dit forum: welkom en schrijf lekker mee.

Lieve knuff Lynn.

Jeetje zeg dat is heftig! Krijg er kippenvel van...... Neem de tijd om alles een plekje te geven...... Sterkte!

Terug
Bovenaan