Weer terug

Jeetje Mamamijn wat een verhaal! Heb er kippenvel van! Heel veel sterkte voor jou en je gezin! Neem alle tijd om alles een plekje te geven. En als je even wilt uithuilen of gewoon je verhaal kwijt wil.. Er zijn zoveel lieve meiden op dit forum die allemaal (net als ik) graag naar je willen luisteren!

Wat een ontzettend mooie en lieve naam hebben jullie je meisje gegeven!

Sterkte!

Liefs

ow mensen dat is zo erg. Wens jullie heel veel sterkte en kracht toe om dit verlies te kunnen verwerken!

Liefs babe

Tjee mamamijn, heel heel veel sterkte toegewenst! dat moet echt het ergste zijn wat een mens kan meemaken!!! Ik hoop dat jullie het snel een plaatsje kunnen geven en heel veel goede toegewenst de komende weken/maanden! xxx

Jeetje meid wat afschuwelijk om dit mee te maken.... Niet te bevatten lijkt me.... Heel veel sterkte hoor, jammergenoeg weer op dit forum maar hopelijk is het jullie weer snel gegeven om een gezond kindje te krijgen!

Ook ik wacht op mijn cyclus, heb 10 dagen geleden een curettage gehad na een missed abortion. Voelt als de kaart 'ga terug naar start en u ontvangt geen 20.000 gulden'. Voor jou is het nog erger, je hebt leven gevoeld en afscheid moeten nemen van dit mooie meisje. Mooie naam Madelief!

Zodra mijn zwangerschapstesten negatief zijn (helaas nog steeds positief) ga ik aan de ovulatietesten, 4 jaar geleden had ik na 2,5 week weer een eisprong en was ik meteen zwanger. Na een zwangerschap heb je extra kansen, dus wie weet hebben we allebei erg veel geluk! Ik duim voor je!

Sterkte!

Hoi Mamamijn,

Wat ontzettend dapper dat je je hier weer meldt. Het nieuws is bij de juni-mama's ingeslagen als een bom. Vele van ons hebben ook flink wat tranen moeten laten. We hebben daarna ook weinig meer gepost. Ik hoop voor je dat ze toch een reden hebben kunnen vinden, waarom je Madelief verloren hebt. Misschien dat het het verwerken een stukje draagelijker maakt.

Een miskraam is al heel wat, maar als je al zover in de zwangerschap bent, lijkt het me zo oneerlijk.

Ik hoop dat het je goed mag gaan straks en dat jullie het een plaatsje kunnen geven. Hopelijk is een 3e wondertje snel voor jullie weggelegd en ik wens je echt vanuit het diepst van mijn hart het allerbeste toe!!

Een hele dikke knuffel

Supertje

Jeetje meis, wat een bericht! Ik begrijp heel goed dat dat een plekje moet krijgen en dat gaat op jou manier, neem daar ook vooral de tijd voor!

Sterkte!

Liefs Ram24

Hoi mamamijn sterkte meid
Ben er still van en hoop dat je het een mooi plekije kan geven
Voor nu heel veel sterkte dikke knuff marie

Terug
Bovenaan