Weer terug,

Rbvh

New member
Hoi Meiden,

Het is al erg lang geleden dat ik hier ben geweest. haha Ik ben zwanger van onze tweede meid. alweer bijna 32 wk. dus ben druk op een nieuw forum. maar dacht vandaag zal een kijken hoe het hier met de kindjes gaat.

Met Amy gaat het super. Ze is een vlotte vrolijke dame. ze loopt alweer een half jaar vrolijk rond. klimpt overal op en in. en kletst de oren van je kop hahaha... zodra der ogen open gaan begint ze te kletsen. ze is heel goed verstaanbaar ook voor andere. verder kan ze al veel dingen zelf, trap lopen, eten doet ze zelf, kan zelf haar kleren uit doen en ook lukt het haar al haar onderbroek en broek aan te doen. verder is ze heel slim. ze hoefd het maar een keer te zien en weet al hoe het moet. niet altijd even makelijk.

Eten gaat super. is gek van groenten en fruit. vind regelmatig aangegeten appels in de fruitmand. ( heb hem al van tafel af moeten halen omdat ze ze telkens stiekum gaat pakken haha.

Slapen gaat super. ze slaapt sinds 5 wken in haar peuterbed. en ze vind het helemaal geweldig. blijft er goed in liggen. gaat om 19.00u naar bed en slaapt dan door tot 9.30. ook de middag slaapt ze nog van 12.00 tot 14.00u. echt een droom kind.

hoe gaat het met jullie kleintjes allemaal?

groetjes Renske
 
Welkom weer terug!
Hier ook een vrolijk mannetje die inderdaad ook al weer lang loopt (net na zijn 1e verjaardag). Ondertussen is het rennen...
Verstoppen is hier favouriet, en dan ook niets zeggen tot hij gevonden is... is erg fijn... :S
Praten hier dus nog niet zo veel, maar begrijpen doet hij het allemaal wel...
Eten gaat hier ook super!

Wat goed dat ze in een peuterbed slaapt... Klimt ze er nooit uit?? Ik ben bang dat mijn zoon eruit zal komen... daarom wachten we er hier nog maar even mee... Slapen gaat hier goed na even in slaap huilen... 's middags wisselend, 's avonds van 19.30-08.00 uur de volgende dag.

Hier dus ook een en al genieten van een vrolijk gezellig mannetje, maar wel een dikke boef!
 
Nee hoor Amy komt er niet uit. ze blijft netjes in haar bedje zitten spelen tot dat we de deur open doen. dan komt ze er gelijk uit.

Met de zwangerschap gaat het wel goed hoor. Merk wel dat het nu zwaar gaat worden. kan alleen nog binnenshuis lopen ivm pijn aan mijn banden. ook begin ik nu s'nachts veel last te krijgen van mijn bekken en rug. dus helemaal in de kussens haha..
maar verder mag niet klagen.

Amy is in eens heel zorgzaam. loopt heel de dag met haar pop. geeft hem eten en drinken maakt hem schoon en brengt hem naar bed haha. roept regelmatig zusje. en kust heel vaak mijn buik. maar of ze het echt snapt denk ik nog niet. we zullen zien hoe ze het doet als haar zusje geboren is...

groetjes Renske
 
Terug
Bovenaan