Weer terug

Hoi allemaal ben vorig jaar hier ook een actief geweest maar heb toen bewust even afstand genomen omdat ik er voor mijn gevoel toen best wel erg veel mee bezig was en mij dat toen geen fijn gevoel gaf nu dit jaar in januari begonnen met de eerste icsi behandeling maar helaas is die ronde niet goed gegaan echter alles zat mee de hormonen spuiten ging goed er waren in mijn geval genoeg eitjes maar helaas is de embryo groei niet goed gegaan dus ook geen terug plaatsing gehad afgelopen maand weer gestart met poging nummer 2 weer genoeg eitjes maar er was er al 1 na 1 week tijd 17mm de andere 5 waren te klein nog 2 dagen door gegaan met de hormonen toen weer terug om te kijken of de andere 5 toch nog waren gegroeid maar helaas dit was niet zo de grote van 17mm was toen inmiddels al 21mm dus die zat de andere eitjes in de weg toen is er besloten om een iui te doen dus de volgende dag weer terug voor de iui nu in de 16 dagen wacht tijd dacht echter dit gaat wel dat kan ik wel aan dat wachten maar vind het toch moeilijker dan ik dacht... nu in wacht dag nummer 9 gisteravond vreselijke steken in mijn buik gehad maar vandaag geen pijn meer wel heel erg misselijk heeft hier ook iemand ervaring mee? nu ga ik maar stoppen word een heel lang verhaal zo...haha maar ben dus weer terug op het forum lucht wel even op om het even lekker van je af te schrijven!!

Groetjes Diana

Welkom terug.
Jammer dat je om deze reden terug bent.om te melden dat je zwanger bent,was leuker.
Ik heb geen ervaring met isci of iui.
Ik heb pcos.clomid sloeg niet aan.zit nu in 3de ronde puregon/pregnyl en zelf klussen.
Het voelt idd goed om het van je af te schrijven.
Succes met wachten.
Liefs

Jouw iui klinkt als degene waar ik zwanger van ben! Hier ivf omgebogen tot iui ivm te weinig eitjes. Ik heb na de iui nog pregnyl gespoten, jij ook? Na een paar dagen ben ik gaan teten, omdat ik wilde weten wanneer de pregnyl uit mijn lijf zou zijn. De testen zijn nooit negatief geworden... Qua gevoel had ik een ongigevoel. Wat krampjes ed, maar verder niets. Ik ben trouwens (nu 28 weken) nog geen dag misselijk geweest.

Ik hoop dat jouw verhaal net zo eindigt als mijn verhaal!

Liefs Daisy

Hoi Daisy,

Ik heb voor de iui pregnyl gespoten nu na de iui moet ik utrogestan balletjes inbrengen ik heb nog geen test gedaan...vind het zo moeilijk om niet te gaan testen maar als het goed is moet de pregnyl nu wel uit mijn lichaam zijn.... ja die ongigevoel heb ik ook en komt nu sinds 2 dagen sávonds opzetten overdag niet echt af en toe wat lichte steekjes overdag maar sávonds echt veel meer dan overdag heb jij dat ook zo ervaren?
Ik hoop ook zeker dat mijn verhaal net zo als die van jou gaat eindigen ik mag volgende week vrijdag testen van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Daisy

Hoi cu2heleen,

dankje ja het is inderdaad jammer dat ik terug ben met deze reden!! ik had ook gehoopt om te kunnen melden dat ik zwanger zou zijn maar wie weet kan ik dat over 6 dagen wel zeggen erg spannend dat wachten!!
Jij ook heel veel sterkte en succes!!

Hey Diana,

Ik voelde idd mijn buik het meest als ik zelf rustig was. Met name in de avond en ook 's nachts.
Utrogestan is niet op te sporen met een zw.test volgens mij, dus dan zou testen idd niet veel zin hebben. Als je toch eerder wilt testen, zou ik ipv een vroege test een test van 2 voor 5 van kruidvat gebruiken. Een vroege test gaf bij mij na nod nog negatief aan!
Ik heb altijd wel een ongigevoel voor ik ongi werd, maar na de laatste IUI had ik het al een dag of 8,9 voor mijn nod. Meestal pas een dag of 3 vantevoren.

Je klinkt echt hetzelfde als ik, ik hoop het zo voor je! Mijn duimen blijven ronddraaien!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan