Weer terug

Hey Daisy,

Nou laten we het dan hopen dat het net zoals bij jou gaat uitpakken vind het soms wel eng hoor die pijn in mijn buik ik hoop zo dat die ongi weg blijft hihihi
Super lief van je dat jou duimen blijven draaien niet te veel draaien hoor dan worden ze blauw en pijnlijk hahahaha ik hou jullie hier zeker verder op de hoogte!!!

Liefs Diana

Hey Diane,

Ik ben nu bezig met mijn eerste IVF poging. Ik ken dit volle gevoel. Ik had heel veel eicellen waardoor ik niet meteen door kan gaan met een terugplaatsing ivm overproductie. Dit is wel vervelend. We moeten wachten tot een ik weer een normale cyclus heb. Alle embryo's gaan dus de vriezer in .Morgen worden we gebeld hoeveel er bevrucht zijn. Heel erg spannend of het inderdaad wel allemaal goed gaat in het lab.Hopelijk krijgen we beide snel een mooi embryo terug geplaatst en gaat daarna ook alles goed.

Liefs Kim

Hey Dimmy86,

Ik heb 13 dagen geleden een iui gehad We zouden eerst een icsi behandeling krijgen maar dat hebben ze om gezet naar een iui omdat er 1 eitje al te groot was en de andere in de groei achter bleven...Dus er word deze ronde geen embryo terug geplaatst ik ma aanstaande vrijdag een test doen als er geen menstruatie is.Ik hoop voor jou dat je vandaag goed nieuws hebt gehad over jullie embryos en dat er snel een terug plaatsing gaat komen en dat ook jullie een positieve test gaan hebben onze eerste icsi liep allles echt voorspoedig ook de punctie viel mij erg mee alleen de embryo groeiden niet goed dus toen geen terug plaatsing gehad spannend allemaal hoor
Ik wens jou heel veel succes en sterkte

Liefs Diana

Terug
Bovenaan