weer twee streepjes...

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ja vorige week donderdag een zwangerschapstest gedaan, en er stonden echt weer twee streepjes. Ze waren heel licht maar ze staan er echt! We zijn er echt heel blij mee. Gelukkig voel ik me goed, want Stijn is een lekkere handenbinder aan het worden.

Eind maart komt ons tweede kindje, spannend weer! Ik ben wel veel relaxter dan met Stijn, heb ook niet de hele dag om er mee bezig te zijn. Voel me dus ook weer direct schuldig tegenover dit kindje, ik ben nu al minder met hem bezig, dus zal ik straks wel net zo veel van hem houden? Ahg word best moe van mezelf!

Wie hier zijn nog meer zwanger???
Carina

Hoi,

Gefeliciteerd!!!!! Ik niet... en voorlopig zit het hier ook nog niet in.
Hou je er rekening mee dat nu ook de hormonen mee spreken??? hahaha.. schuld gevoel is echt onnodig!!!

Fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst!!
Groetjes Debby mv B'Elanna

Gefeliciteerd! Wat leuk zeg.
Hier al 2 kids, een derde komt er waarschijnlijk niet meer. ( laat vriend-lief dat 'waarschijnlijk' maar niet lezen)
Schuldig moet je je niet voelen; als er een tweede bij komt, dan verdubbelt je liefde gewoon en hou je van allebei evenveel.
Geniet ervan.
Sil

hoi,

gefeliciteerd!! en je hoeft je eigen niet schuldig te voelen hoor, hier ook 2 kids, en ik was met de 2e zwangerschap ook minder bezig en heb me vaak afgevraagd of dat je voor het 2e kind idd evenveel kunt houden, maar echt dat kan!!!! net wat sil zegt de liefde wordt gewoon verdubbeld, geniet maar lekker van je zwangerschap en kindje!

groetjes susanne

Hoi,

Ik ben ook zwanger. 18 feb uitgerekend. Dus nu bijna 12 weken.
MIjn dochter is van 25 okt 2006, dus straks zit er ongeveer 1 jaar en 4 maanden tussen.

Ik ben er ook veeeeel minder mee bezig. Tja, schuldig voel ik me ook wel een beetje. Ik heb al een termijn echo gehad en bij onze dochter had ik meteen de foto's ervan ingescand, uitgeprint en naar iedereen geemaild. Nu zitten ze nog in mijn tas.
Dit is nog weer zo onwerkelijk en mijn dochter is echt, dus daar gaat mijn aandacht naartoe. Het groeit vast wel en ik kan me ook nog niet voorstellen dat ik net zo veel van het kindje kan houden als van mijn dochter...

gr,
Sabine

gefeliciteerd

ik ben ook weer  zwanger denk zelf zo rond 25 maart uitgerekend te zijn volgende week vrijdag de eerste echo dus dan weten we meer jayden is dan  1 jaar en 3 maanden

groetjes sil  

Wat leuk!!!
Gefeliciteerd!! En geniet lekker van je zwangerschap! (hopelijk zonder al te veel kwaaltjes..!!)

X 4dec

Gefeliciteerd meiden! Het leven was toch al anders met één kindje, en als die buik gaat groeien of evntuele kwaaltjes zal het wel meer gaan leven, fijne zwangerschap gewenst,

x Esther (mv Isis 29-11-06)

Terug
Bovenaan