weer twee streepjes...

Hoi Carina,
Ik heb al wel eens met je 'gepraat' op dit forum over het hebben van kriebels voor een tweede! En nu ben je dan echt weer zwanger! Leuk zeg! Gefeliciteerd!
Het lijkt mij ook heel vreemd om een tweede te krijgen. Hoe ziet die er dan weer uit, is ie net zo mooi en lief, hou je net zoveel van dit tweede kindje, etc, etc...
Maar ik wil er dolgraag nog eentje. Eigenlijk wil ik eind van dit jaar weer stoppen met de pil maar ivm onzekerheden op het werk heb ik daar nog geen beslissing over genomen. Wil niet zwanger hoeven solliciteren. Maar heb al echt de kriebels!
Jij in ieder geval een hele fijne, fitte en bijzondere tweede zwangerschap gewenst!
Liefs, Billie

Proficiat!!!!
Wat leuk!!!
Lekker genieten en ik hoop dat ik ook snel volg
(vriendlief moet nog even aan het idee wennen)

Groetjes Mikkie.

GEFELICITEERD !! Ik wens je een heerlijke, goede zwangerschap toe, geniet ervan! Ik ben niet zwanger; ben nog niet toe aan een tweede. Maar ergens het komend jaar zullen die kriebels zich weer aandoen denk ik.

groetjes
Mie

GEFELICITEERD!!
Wat leuk zeg..
Hier komt voorlopig geen kleine. Mijn gezondheid laat ten wense over..
Misschien over 2 jaar.
Het is wel heeeel erg gewenst maar ja... komt vanzelf.....

ik wil iedereen heel veel geluk wensen met dit wonder.

Groetjes Bianca mv Thijn (28-12)

Gefeliciteerd!!!

Tussen mijn dochters zit 1 jaar en 2 weken!!! en ik hou van allebei net zoveel. Het is erg gezellig zo met zijn 4tjes.

Geniet ervan, de 2e zwangerschap gaat heel snel voorbij omdat je er al 1tje hebt lopen, ga je er niet op zitten wachten zoals bij de 1e

groetjes patricia

Terug
Bovenaan