weer wat bruinige afscheiding

A

Anoniem

Guest
hallo,

hier ben ik weer, heb weer wat last van bruin vormige afscheiding (bah)... dit was afgelopen zaterdag al, het is ongeveer al 2 weken gelden dat ik ongesteld werd, doe telkens een zwangerschapstestje , en steeds een heel vaag streepje, het streepje wordt maar niet zichtbaarder.. wie herkent dit.

Liefs Bianca

quote: bibiwest schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-04-2007 13:40:19'));

hallo,

hier ben ik weer, heb weer wat last van bruin vormige afscheiding (bah)... dit was afgelopen zaterdag al, het is ongeveer al 2 weken gelden dat ik ongesteld werd, doe telkens een zwangerschapstestje , en steeds een heel vaag streepje, het streepje wordt maar niet zichtbaarder.. wie herkent dit.

Liefs Bianca

Hoi Bianca,

Ik herken je verhaal...
Ik was voor het laatst ongi op 11 maart,
en op zaterdagavond 31 maart had ik ook buine afscheiding met wat bloed erbij.
Nu....... ik heb op dinsdag 3 april een test gedaan en had ik een heel lichte +.
Op 1e paasdag 8 april heb ik de test herhaald en had ik een dikke + !!
Eigenlijk was mijn NOD pas op 11 april....

Wanneer was jou NOD?
Misschien moet je over een paar dagen nog eens testen...

Succes ermee....
Visje.

hoi Visje,

ik ben op het laatst ongesteld geworden op 29 maart, dit was een week later dan normaal ik had eigenlijk naar mijn berekeing ongesteld meoten worden op 23 maart, had maandag 26 maart een test gedaan, daar kwam een heel licht streepje tevoorschijn... woensdag ben ik naar de dokter geweest, omdat ik ontzettend veel naar de toilet ben geweest en mijn leuco's 3+ waren, dus de dokter een test gedaan--negatief, urine op kweek maar alles was goed... dus werd ik donderdags (29e) ongesteld, maar nu blijf ik wat testjes doen, en heb wat last van bruine afscheiding, alleen bij het afvegen maar, en af en toe wat zwaar gevoel onder in mijn buik, en veel moe naar mijn idee, kan ook voorjaarsmoe heid zijn... dus dit was mijn verhaal in het kort... en als ik sta en net boven mijn schaambeen voel, net of er een bobbeltje zit..... en heb flin ke blauwe aders over mijn rechterborst, verder heb ik nergens geen last van...

liefs bianca

quote: bibiwest reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-04-2007 16:29:56'));

hoi Visje,

ik ben op het laatst ongesteld geworden op 29 maart, dit was een week later dan normaal ik had eigenlijk naar mijn berekeing ongesteld meoten worden op 23 maart, had maandag 26 maart een test gedaan, daar kwam een heel licht streepje tevoorschijn... woensdag ben ik naar de dokter geweest, omdat ik ontzettend veel naar de toilet ben geweest en mijn leuco's 3 waren, dus de dokter een test gedaan--negatief, urine op kweek maar alles was goed... dus werd ik donderdags (29e) ongesteld, maar nu blijf ik wat testjes doen, en heb wat last van bruine afscheiding, alleen bij het afvegen maar, en af en toe wat zwaar gevoel onder in mijn buik, en veel moe naar mijn idee, kan ook voorjaarsmoe heid zijn... dus dit was mijn verhaal in het kort... en als ik sta en net boven mijn schaambeen voel, net of er een bobbeltje zit..... en heb flin ke blauwe aders over mijn rechterborst, verder heb ik nergens geen last van...

liefs bianca

Hoi Bianca,
Temperatuur jij ook?
Ik zelf temperatuur iedere morgen voordat ik uit bed stap.
Na je eisprong stijgt je temp met min 0,3 graad.
Als je temp hierna hoger aanhoud min 3 dagen , kun je er vanuit gaan dat je ei is geweest.
Nu ik zwanger ben blijft mijn temperatuur hoog...
toi toi toi...
Liefs,
visje

hoi

Ik heb wel eens op een website gelezen dat je aders in je borsten kan krijgen als je zwanger bent, dus nog eens testen he

Veel succes

groetjes sandrine

Terug
Bovenaan