quote: bibiwest reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-04-2007 16:29:56&apos😉);
hoi Visje,
ik ben op het laatst ongesteld geworden op 29 maart, dit was een week later dan normaal ik had eigenlijk naar mijn berekeing ongesteld meoten worden op 23 maart, had maandag 26 maart een test gedaan, daar kwam een heel licht streepje tevoorschijn... woensdag ben ik naar de dokter geweest, omdat ik ontzettend veel naar de toilet ben geweest en mijn leuco's 3 waren, dus de dokter een test gedaan--negatief, urine op kweek maar alles was goed... dus werd ik donderdags (29e) ongesteld, maar nu blijf ik wat testjes doen, en heb wat last van bruine afscheiding, alleen bij het afvegen maar, en af en toe wat zwaar gevoel onder in mijn buik, en veel moe naar mijn idee, kan ook voorjaarsmoe heid zijn... dus dit was mijn verhaal in het kort... en als ik sta en net boven mijn schaambeen voel, net of er een bobbeltje zit..... en heb flin ke blauwe aders over mijn rechterborst, verder heb ik nergens geen last van...
liefs bianca
Hoi Bianca,
Temperatuur jij ook?
Ik zelf temperatuur iedere morgen voordat ik uit bed stap.
Na je eisprong stijgt je temp met min 0,3 graad.
Als je temp hierna hoger aanhoud min 3 dagen , kun je er vanuit gaan dat je ei is geweest.
Nu ik zwanger ben blijft mijn temperatuur hoog...
toi toi toi...
Liefs,
visje