<p>Hoi allemaal, </p><p>wat zouden jullie doen, of hebben jullie als advies?</p><p>ik zit in de volgende situatie. Ik ben op 6 juni bevallen. Onze kleine man is een maand te vroeg geboren. Mijn bevalling was heel pittig. De placenta kwam niet en ik heb hierdoor bijna 1,5 liter bloed verloren. Ik heb hierdoor heel lang ijzer te kort gehad en me erg vermoeid gevoeld. <br />mijn kleine had lichttherapie gehad, dit ging gelukkig snel goed. <br />maar naar mate de weken thuis vorderde, bleef die kleine maar huilen en huilen. Ze hadden een flinke liesbreuk geconstateerd. Dus is hij geopereerd toen hij 2 maandjes oud was in het amc. Hier na bleef het huilen helaas door gaan dus is hij weer opgenomen in het ziekenhuis ter observatie. Nu gaat het eigenlijk net weer wat beter en moet ik bijna weer aan het werk. <br /><br /></p><p>ik heb dus niet echt kunnen genieten van mijn verlof en voel me helemaal uitgeput. Ben oververmoeid en heb veel stress klachten. <br />Ik wil dit bespreken met mijn baas, alleen eind dit jaar is mijn contract afgelopen… Ik ben bang dat als ik me ziek meld ze dit niet verlengen… </p><p>Wat zouden jullie doen? Kiezen voor je gezin/gezondheid? Of voor de stabiele financiële zekerheid? Liefs </p>